Gå til innhold

post deres Opel Her!!

Ranger emnet


bass84

Anbefalte innlegg

http://privat.bluezone.no/mortenk/opel

 

bilder av gubbebilen min.. kødder seg litt for tiden, håper det e billig å fikse den, då vurderer eg å billig-style den..

 

noen som vet kor mye rust det pleier å være under krommen? HATER krom, og bilen min e jo overkrommet ;(

 

vil fjerne krom og lakke alt grått svart, og drømmer om senk og panserforlenger..

Bil: 07 Volvo V70

 

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 169
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by LoCDoG

http://privat.bluezone.no/mortenk/opel

 

bilder av gubbebilen min.. kødder seg litt for tiden, håper det e billig å fikse den, då vurderer eg å billig-style den..

 

noen som vet kor mye rust det pleier å være under krommen? HATER krom, og bilen min e jo overkrommet ;(

 

vil fjerne krom og lakke alt grått svart, og drømmer om senk og panserforlenger..

 

Grom kjerre, chrome er fett :D

e2%2060.jpg

 

Vet ikke hvor rusta pleier og sitte på Rekordene jeg, dempertårna pleier vel å være dårlige... Ellers så har det vært rust i dører, på frontplate og på bakskjermer på de jeg har hatt...

 

Kim Ståle

"Gott schuf Adam, und Adam den Opel"

 

-79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS!

-00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS!

-79 Opel Kadett C City 1,2N

-95 Opel Vectra 2,0i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ZombiE

 

Grom kjerre, chrome er fett :D

e2%2060.jpg

 

Vet ikke hvor rusta pleier og sitte på Rekordene jeg, dempertårna pleier vel å være dårlige... Ellers så har det vært rust i dører, på frontplate og på bakskjermer på de jeg har hatt...

 

Kim Ståle

 

krom går på svarte biler, kan innimellom bli ganske frekt, men ikkje på min røde.. :P har no fjernet krommen over sidevinduene, sto og holdt på ene kromlisten, så var det jo bare å vri litt på den så gikk den av :)

 

skulle fjerne krommen på listene på sidene av bilen og, men når eg tok av ene listen så eg at hele innsiden av listen var krommet.. og faktisk så hang selve listen fast i krommen.. :/

 

så no må eg ha meg en sprayboks med matt svart lakk (har bare blank svart, ble feil i forhold til bilen når eg lakket nederste grillen foran)..

 

sendte og en mail til noen som visstnok støper blinklys, men de har ikkje svart.. vil ha hvite..

 

angående rust, så e dempertårnene foran sveiset opp igjen, og de bak ser bra ut.. e en del overflaterust på den og, tar det når eg får tak i grunning så eg kan lakke over :) har et hull, helt nede i hjørnet på høyre bakdør, rett over kanalen.. litt usikker på ka eg skal gjøre her, må vel ha hjelp.. men, bilen skal ikkje inn før september 05, og eg skal sikkert selge den om to måneder likevel, for eg skal i militæret :(

Bil: 07 Volvo V70

 

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår