Gå til innhold

Magnalf 97´ 850 B5204T2 *trenger tips ang. senkesett :)*

Ranger emnet


Magnalf

Anbefalte innlegg

  • Svar 166
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Synes de blanke er sykt fine, men tror også det hadde blitt skönt med de svarte + å lakke grillen svart:titties: Men så er jeg litt redd for at lyktene blir "usynlige" liksom pga fargen på bilen. De svarte er jo sykt fett på f.eks den orange bilen som er på Realcar, der man ser kontrasten og formen pga lakken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha solarium :) blir tøft med de lysa og Xenon. du får legge inn bilder når det er montert. har tenkt på å montere det jeg og

 

Var en som var interessert i solsenga nå, hørte jeg bud over 500? :P

 

Er spent på hvordan lyset kommer til å se ut. Var litt i tvil om hvilken fargetemperatur jeg skulle ha i nærlyset. Er jo tøft med det blåskjæret i 6000k, men siden jeg er så perfeksjonist på enkelte ting så hadde jeg sikkert irritert meg over at lysbildet mitt var blåere enn originalt xenon hehe :P I fjernlyset var jeg ikke i tvil, der skulle det være 4300k siden det gir best lys.

 

Blir spennende å se hvor lang oppstartstid fjernlyset har, altså fra det tenner til det lyser for fullt. Det at det er 50W ballast på fjernlyset gjør vel at det tar enda lenger tid før det lyser for fullt muligens, kan bli et irritasjonsmoment et og :P hehe.

 

Lurer på åssen originale xenon 1000metere fra Hella osv. fungerer sånnsett, noen som vet? Bruker de lang tid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Har tryllet om de hvite sideparklysene til gule "sidemarkeringslys" :)

 

Ble litt dårlige bilder pga regnvær så de samsvarer ikke helt med virkeligheten, men here goes

 

DSC00166.jpg

 

DSC00167.jpg

 

DSC00169.jpg

 

Kjøpte først noen "xenon-hvite" dioder og prøvde, pent lys, men de reflekterte ikke så godt i reflektorne mine, så hvis noen vil ha dem så kan de få dem for 50 spenn inkl frakt (kosta 100) :P

 

Passer bra for folk med parklysa i hovedlampereflektoren der lyset blir spredd litt mer

 

Ellers så har jeg bytta ut Xenonlysa i fjernlyset til 35W, siden 50W var litt for feite til å gå inn i H1 sporet. Kunne seff fila opp lampesokkelen, men hadde lite lyst til det. Kjøpte også "Super white jalla blue xenon look" halogenpærer til sprederne for å matche diodene og hovedlysa litt mer. Det hjalp litt veffal, hehe.

 

Har også montert diodesideblinkers fra Realcar, faen glemte å ta bilde :) (det syns kanskje på det ene?) Mulig det ligger ett jeg har slengt ut tidligere i tråden her. Synes de var litt store, men penere enn gule originale veffal.

 

Hvis det er noen som har planer om å kjøpe de samme, så gjorde jeg det på den måten at jeg klippa av koblingsstykket som var på dem og slang på to sånne runde "kabelsko", disse passa rett inn på de 2 pinnene i originalkontakta som kommer innafra bilen.

 

Ellers så har jeg vært på Mekonomen og Biltema og kjøpt alt fra lysende hodeskaller til dilldall for å brokoble den RÆVVA basseren jeg kjøpte på netthandelen.no, haha! :D

 

Nå skulle jeg bare fått satt på det nye Volvo-emblemet i grillen, må bare finne en bra måte å få fjerna det gamle på, sitter jo som faen! :S Noen som har tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår