Gå til innhold

Treff på døgnet (Tønsberg) i kveld??

Ranger emnet


Gatebilmannen

Anbefalte innlegg

er det ofte no treff på døgnet eller? kanskje jeg og noen kompiser tar turen nedover neste helg eller no..

 

Det er vel en plass folk samles, er ikke akkurat treff... Kjører selv innom hvis jeg er ute å kjører, og ser om det står kjente der. Er jo ikke høysesong vinterstid akkurat, men hender jo det er litt folk der. ;)

To hot for heaven, to fucked up for hell...

http://www.dudez.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 432
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hmm... det kan jo bli festlig! noen som vet om noen bra rute å leke på?

92mod sierra stv blå dohc (satt inn v6 24v cosworth motor og manuell) bruksbil/vinterbil... solgt:(

87mod sierra 3 dørs (vingebil) ist som er bremset 294hk 5734omdr/386,7nm 4342omdr...ny bremsing 6.1.08 290hk 4133/498,5nm 4025omdr cluthen slapp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var konge med vafler :)

Tipper jeg blir å se på døgnet til helen, da burde jeg ha fått henta den nye sklia.. ;)

 

Hey fått deg ny dame å greier? er hu bra eller?

Hehehehe klarte ikke dy meg¨.

 

Grattis med ny kjærre a blir knall det.

Skal paralell drifte litt med Hans i LS1 motorisert S13 du da?

 

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey fått deg ny dame å greier? er hu bra eller?

Hehehehe klarte ikke dy meg¨.

 

Grattis med ny kjærre a blir knall det.

Skal paralell drifte litt med Hans i LS1 motorisert S13 du da?

 

Era

 

Thanx, men den er ikke betalt og henta enda da... ;) Jeg skal bare sladde og ha det gøy, er ikke fornøyd før polti har bilde av bilen min på dasjen i alle poltibilene ;)

 

Gleder meg masse til å hente den ja ;)

242 V8

 

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thanx, men den er ikke betalt og henta enda da... ;) Jeg skal bare sladde og ha det gøy, er ikke fornøyd før polti har bilde av bilen min på dasjen i alle poltibilene ;)

 

Gleder meg masse til å hente den ja ;)

 

Tro meg det er ikke noe og trakte etter hehe.

Meg sto de i hine hårde dager og speida etter på broa over E18 v/sem alderig sette en poltibil ha det så travelt gitt...

Men et par små unnamanøvre senere var de borte gitt og rett i garasjen og der sto bilen ei stønn...

 

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår