Gå til innhold

Treff på døgnet (Tønsberg) i kveld??

Ranger emnet


Gatebilmannen

Anbefalte innlegg

  • Svar 432
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kanskje jeg tar turen nedover idag eller imorra..Får se an litt.

Hvor ligger dette hen i Tønsberg forresten?

Jeg kjører denne bilen:

DSC00058.jpg

Så det er bare å blinke på meg,så kommer jeg bort..!!

-03 Mitsubishi Galant 2,0 sport stv,-81 Toyota Carina 1,6 stv.(veteranprosjekt)

Har hatt:-03 Smart Roadster,-00 Mitsubishi Galant stv,-96 Nissan Primera 2.0 SE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje jeg tar turen nedover idag eller imorra..Får se an litt.

Hvor ligger dette hen i Tønsberg forresten?

Jeg kjører denne bilen:

DSC00058.jpg

Så det er bare å blinke på meg,så kommer jeg bort..!!

Shell-stasjon før du kommer inn til sentrum... Ved siden av Vestfold auto, Honda-forhandler. NB! Mye politi ute ikveld, kjør PENT rundt sentrum. Kontroll ved døgnet kl 22 og utover... Kontroll ved rundkjøring på kjelle før døgnet oxo.

To hot for heaven, to fucked up for hell...

http://www.dudez.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom en tur i natt, var jo litt folk... Traff gamle kjente som man ikke ser så ofte lenger. Hyggelig! ;)

Begynner jo å bli en del år siden vi hang der fast, før hang vi jo der hele tiden. Vi grilla og festa på døgnet. Jeg og Bead-lock stoppet innom der på vei hjem fra trondheim, har vært og hentet ny pro-street bil til Bead. Så vi får se, kan jo bli litt kjøring til sommeren, hvis jeg blir ferdig med et par biler oxo. Håper det er stemning for litt race til sommeren, slik som vi gjorde før... Og det begynner jo å dukke opp litt biler rundt om som er potensielle vet jeg. Mulig jeg ratter "vinterbilen" bortom en tur ikveld, hvis det er noen andre som skal ut å kikke...

 

 

Husker gode gamle dager på slutten av 80 tallet med mye børning og god stemning til langt ut på morgen kvisten, sukk.... det var tider det.

Erindrer en med beige eller gul volvo 240 som burnet mye samt Jan Edgar i granada, en rød Capri og en orange comondore.

"Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker gode gamle dager på slutten av 80 tallet med mye børning og god stemning til langt ut på morgen kvisten, sukk.... det var tider det.

Erindrer en med beige eller gul volvo 240 som burnet mye samt Jan Edgar i granada, en rød Capri og en orange comondore.

Hihi.. Ja, det er jo ikke "så" mange år siden det da, jeg kjørte vel en Ford Bronco, Svart 70 Camaro, blå Honda Accord, hvit/rød manta osv den gangen. Hadde jo Suzuki GSXR 1100 Chopper oxo. Var mye der ja! ;) Dette er jo fra begynnelsen av 90 dah... Fikk vel lappen da.

To hot for heaven, to fucked up for hell...

http://www.dudez.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shell-stasjon før du kommer inn til sentrum... Ved siden av Vestfold auto, Honda-forhandler. NB! Mye politi ute ikveld, kjør PENT rundt sentrum. Kontroll ved døgnet kl 22 og utover... Kontroll ved rundkjøring på kjelle før døgnet oxo.

 

hmm..mye politi...huff.!!det liker vi ikke...ikke det at jeg kjører så fort..men jeg liker ikke politi uansett..har dem mye teknisk kontroll?

Har nemlig ikke fått vært på BT ennå,å fått godkjent senkefjørene...ting tar litt tid..Den shell stasjonen har jeg vært innom noen ganger...hehe. så den veit jeg hvor er..!!!

-03 Mitsubishi Galant 2,0 sport stv,-81 Toyota Carina 1,6 stv.(veteranprosjekt)

Har hatt:-03 Smart Roadster,-00 Mitsubishi Galant stv,-96 Nissan Primera 2.0 SE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår