Gå til innhold

Treff på døgnet (Tønsberg) i kveld??

Ranger emnet


Gatebilmannen

Anbefalte innlegg

  • Svar 432
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

åja.. dem sa den veide 800kg der... men hva vet nå jeg. ;)

 

Når en Caterham 7 veier 600kg i gateutgave skal det ikke mye fantasi til å se at Cobra har Big Block veier betydelig mere en 800kg men samma det de er lette og går som fy.

 

Han sa 600 hk i sommer når vi var ute og gassa det er mulig men jeg hang da på fra Døgnet til travbanen når vi lekte oss i sommer så da må det være no rart for jeg har ikke fult 400hk og 1250kg og drasse på men samma det Lars som eier den er en artig type som bruker den godt og det er morro synes nå jeg.

 

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

luzifer:

Ødelagt klutch-utløseren på bilen din nå da? ;)

Nah... Hvorfor lurer du?

Jeg brant opp noen slanger til clutchen på "Autpower on ice" kjøringa, fikk brann under bilen, men har fikset det for lenge siden. Hvis ikke jeg tar helt feil, var jeg innom jobben din idag med ei slavepumpe som var ødelagt. Er vel ikke det du har sett?

Kan ta helt feil her jeg altså... Men ifølge avataren din har vel vi vært ute å slura litt sammen en gang eller to...

To hot for heaven, to fucked up for hell...

http://www.dudez.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nah... Hvorfor lurer du?

Jeg brant opp noen slanger til clutchen på "Autpower on ice" kjøringa, fikk brann under bilen, men har fikset det for lenge siden. Hvis ikke jeg tar helt feil, var jeg innom jobben din idag med ei slavepumpe som var ødelagt. Er vel ikke det du har sett?

Kan ta helt feil her jeg altså... Men ifølge avataren din har vel vi vært ute å slura litt sammen en gang eller to...

 

Thats right! drev og bestilte noen deler så var det noe kjente med han som sto der ;)

Vi var vell og slura noen ganger i høst, forsikret seg at hjula var tomme for pigger..

men da tror jeg du hadde manuell og daff diff. brems :roll:

- BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++

- VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når på døgnet holdt jeg på å si, lønner det seg for meg å komme hvis jeg skal innover å sjekke hvordan Tønsberg gutta har det? Veldig stille i byen her i kveld, så får vel prøve noen mil bort til Tønsberg... ? Er det pratsomme karer som henger på Døgnet, eller kun brekksladd gutter som holder seg i bilen med vinduet igjen? Tar vel en tur innom uansett å sjekker...

Nå: BMW X5 2001' 3,0iA

Tidligere: Audi TT, BMW 316, BMW 328.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når på døgnet holdt jeg på å si, lønner det seg for meg å komme hvis jeg skal innover å sjekke hvordan Tønsberg gutta har det? Veldig stille i byen her i kveld, så får vel prøve noen mil bort til Tønsberg... ? Er det pratsomme karer som henger på Døgnet, eller kun brekksladd gutter som holder seg i bilen med vinduet igjen? Tar vel en tur innom uansett å sjekker...

 

nja de fleste gjemmer seg i bilen, men kommer seff i dag jeg å , du burde komme i 22:30 23:00 tia da pleier det å være mest bil. er litt opp og ned her

noen ganger så kommer det masse og andre ganger er det stille, men det er

bare og komme en tur med TT'n din :)

-- Har 242 med V8-- Prosjekt

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom en tur i natt, var jo litt folk... Traff gamle kjente som man ikke ser så ofte lenger. Hyggelig! ;)

Begynner jo å bli en del år siden vi hang der fast, før hang vi jo der hele tiden. Vi grilla og festa på døgnet. Jeg og Bead-lock stoppet innom der på vei hjem fra trondheim, har vært og hentet ny pro-street bil til Bead. Så vi får se, kan jo bli litt kjøring til sommeren, hvis jeg blir ferdig med et par biler oxo. Håper det er stemning for litt race til sommeren, slik som vi gjorde før... Og det begynner jo å dukke opp litt biler rundt om som er potensielle vet jeg. Mulig jeg ratter "vinterbilen" bortom en tur ikveld, hvis det er noen andre som skal ut å kikke...

To hot for heaven, to fucked up for hell...

http://www.dudez.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thats right! drev og bestilte noen deler så var det noe kjente med han som sto der ;)

Vi var vell og slura noen ganger i høst, forsikret seg at hjula var tomme for pigger..

men da tror jeg du hadde manuell og daff diff. brems :roll:

 

Regna med det var deg ja! ;) Var ei slave-sylinder til en 940 jeg trengte... Så jeg måtte bare høre om dere hadde den på lager.

Når vi var å herja hadde jeg automat og defekt diff... ;( Nå er det 5trinns man og esab-sperre!

To hot for heaven, to fucked up for hell...

http://www.dudez.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår