Gå til innhold

Treff på døgnet (Tønsberg) i kveld??

Ranger emnet


Gatebilmannen

Anbefalte innlegg

  • 4 weeks later...
  • Svar 432
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nei nå må vi få børsta litt støv av denne posten! Til helgen nå så må alle se og komme seg på døgnet. Vært dårlig med folk der i det siste, men så har det jo vært dårlig vær (noe som er positivt for meg da) :happyhappy: Neste fredag og lørdag så må folk stille opp! Come on!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alkis, hehe.

 

Skal ikke si noe, blei bra drita i helga selv :D Havna i Oslo da, hehe

 

Gøy å henge med 14tissene på Cruise eller? *Hi hi jeg er 20 hi hi* :P

 

jeg er ikke alkis og det er ikke noe gærnt med 14 åringer haha ;)

"doit"

-- Har 242 med V8-- Prosjekt

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjer d noe i tønsberg te helga tru? tenkte å kansje ta turen?

Turboneger.. hallois.. meg du kjøpte den 240 girkassa av i porsgrunn her!

 

Skjer aldri no her lenger, hvis ikke du skal på by`n da ;)

 

Hehe husker vi henta den girkassa med Skoda Pickup diesel`n (som pappa hadde fylt bensin på). Skal si det røyk bra oppover Lillegårdskleivene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjer d noe i tønsberg te helga tru? tenkte å kansje ta turen?

Turboneger.. hallois.. meg du kjøpte den 240 girkassa av i porsgrunn her!

 

å ja halla åssen går det ??? er ikke vits å komme ass jeg kommer vaffal ikke men vis du stikker på byen her finner du meg nok, men synnes kassa var fin varte 6mnd med m47 på ft motor haha tokk det med ett smil ;) kosta meg 200kr får en brukt m45 ;)

-- Har 242 med V8-- Prosjekt

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer aldri no her lenger, hvis ikke du skal på by`n da ;)

 

Hehe husker vi henta den girkassa med Skoda Pickup diesel`n (som pappa hadde fylt bensin på). Skal si det røyk bra oppover Lillegårdskleivene :D

 

vet det var jævli lættis!!!!!! haha god times!! :thumb

-- Har 242 med V8-- Prosjekt

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å ja halla åssen går det ??? er ikke vits å komme ass jeg kommer vaffal ikke men vis du stikker på byen her finner du meg nok, men synnes kassa var fin varte 6mnd med m47 på ft motor haha tokk det med ett smil ;) kosta meg 200kr får en brukt m45 ;)

 

 

må si du sprer dårlig spirit rundt her nå tony.. blir ikke flere som møter opp med den instillinga der!! makan!

92mod sierra stv blå dohc (satt inn v6 24v cosworth motor og manuell) bruksbil/vinterbil... solgt:(

87mod sierra 3 dørs (vingebil) ist som er bremset 294hk 5734omdr/386,7nm 4342omdr...ny bremsing 6.1.08 290hk 4133/498,5nm 4025omdr cluthen slapp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår