rogern Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 lager en liten tråd om prosjektet mitt jeg da. 240 87 mod 96 mod ft motor (rasa, ny kommer) t3/t4 turbo med ar 50 kompressor og ar 63 eksos (rasa, ny kommer) sachs trykkplate (440nm) 3"jt eksos malpassi justerbar bensintrykksregulator(rett på rail) alu intercooler haug med samco slanger stålomspunnen oljeslange til turbon rustfrie trykkrør 19 raders oljekjøler med stålomspunnede slanger boostcontroller kn filter plana og porta 940 rør 230ET dyser enn så lenge bilstein racing dempere rallyfjører forran, lesjøfors bak polyforinger just. momentstag black diamond slissa og borra skiver, nye calippere med ferodo racing klosser stålomspunnede bremseslanger sabelt ratt sabelt seleputer div målere ++ litt div Siter volvo 240 87mod (2,5l 16v turbo på gang) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Detta hørtes jalla ut.. :P Pics: Sabelt ratt + Autogauge-målere. T3/T4 turbo Liten go'sak :) Turbo, lite K&N filter, boostcontroller Litt samco-slanger og div Turteller (Jeg har samme i min bil :) hihi ) Motor Motor igjen, me 940 rør. Kommer til å bli bra :) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi T Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 trur detta kommer til å bli bra jeg og:thumb du må legga ut noen bilder av bilen og da Siter 1998 Volvo 940LT 1979 Volvo 242DL 1986 Volvo 240GL 1975 Volvo 244L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Den er visst ikke så mye å vise fram, mener'n.. Forsåvidt enig, men.. HAH Neida :P Vinterfelg-sesong nå, bare :) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogern Skrevet November 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 bilen er ikke representabel nå.. den er så møkkete og fæl:P Siter volvo 240 87mod (2,5l 16v turbo på gang) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Hehe, så det nå, ikke tenkt over det, men det er vel ikke så mange som har skinnstol i garasjen ? :P Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkmokkTurbo Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Alt ser bra ut :p Men liker ikke de store klokkene.. Men trur det kommer til å bli en rå bil til slutt Siter 1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut. 2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Store klokkene? Tenker du på turtelleren? Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkmokkTurbo Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Ja.. :) Tenkte på den ja Siter 1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut. 2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Den er fin-fin den.. Er ikke så stor som mange andre har ( 7" ell hva faen ) Den er faktisk fin i 240.. Passer fint imellom A-stolpen og dashen. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoSkrue Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Hei. ja detta så veldigt bra ut :) det eneste jeg ikke likte med den var den metall plata som du har klokkene i men for all del, hver sin smak :) skal du gjøre noe med motoren ? tenkte da på overhaling, litt finnish osv. ? Edit: tenkte på den turbo bosteren. har hørt at det ikke er så smart å bruke det jeg, tenkte da på at det er så fort gjort å bli for ivrig. er det ikke bedre å stille den inn på et fast trykk å ha den der liksom, ikke vet jeg men.. har bare hørt det jeg. Siter Mitt Prosjekt : Overhaling av b230ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Den "metall-delen" er alu.. :) Svarer for rogern jeg, ettersom han har lagt seg nå.. :P Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkmokkTurbo Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Den ser kanskje større ut på bilde.. Men har aldri likt den uansett.. :P Men det er min smak :) Respekterer at andre liker dem.. Siter 1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut. 2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoSkrue Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Den "metall-delen" er alu.. :) Svarer for rogern jeg, ettersom han har lagt seg nå.. :P ja vet det er alu :) men metall er metall he he Siter Mitt Prosjekt : Overhaling av b230ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkmokkTurbo Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Skulle ha vært svart tenker du på? Siter 1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut. 2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg