Gå til innhold

hvor mye hk er det i en b23f motor

Ranger emnet


David_G

Anbefalte innlegg

Jeg å.. Du får legga ut bilde :P

 

 

 

Og "den sterke underdelen".. Visstnok sterkere innmat i de nyere F-motorene, som er merket "K" på reg-reim kåpa..

 

volvojenta= ja skjønnte de men jeg skreiv tidligere at du hadde 136 hk for jeg trudde vi preka fb c... hehe.. så jeg har den sterke bånndelen ja kiddie

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 102
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg å.. Du får legga ut bilde :P

 

nei nei...får holde med bilen min... men var du på volvotreffet på Økern på lørdag?? jeg var der ei lita stønn før vi reiste til Ingierstrand

 

 

Nei, dessverre.. var ikke der.. Tenkte meg inn, men ingen som gadd å bli med, og gadd ikke råne innover aleine.. (Kanksje en anelse "blyg" :P )

Volvo - Før en drøm, nå en livsstil!

JRRacing

240'n min

- Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dessverre.. var ikke der.. Tenkte meg inn, men ingen som gadd å bli med, og gadd ikke råne innover aleine.. (Kanksje en anelse "blyg" :P )

 

forståelig det.... du gikk ikke glipp av så veldig mye.. vi sto å prata med en gulhvit 242 med hvite compmotive felger...så tok vi følge med den til Ingierstrand..for var jo ikke så bra oppmøte på Økern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forståelig det.... du gikk ikke glipp av så veldig mye.. vi sto å prata med en gulhvit 242 med hvite compmotive felger...så tok vi følge med den til Ingierstrand..for var jo ikke så bra oppmøte på Økern.

 

Synd det der..

 

Må dra igang no "heftige" treff til sommern :)

Volvo - Før en drøm, nå en livsstil!

JRRacing

240'n min

- Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja kan jo lese da.. hehe men er de hjernen lissom el?

 

boksene passer ikke over hverandre så får å skifte må man bytte hele elnette å svinghjul å masse greier. LH2.2 er heller ikke chip bart noe LH2.4 er.

audi a6 1,8t avant 99 bruksbil...volvo 740turbo diesel motorbytte lakk sladdebil nå med b230fk...vw golf3 92 ...fiat ritmo abarth 130tc86 oppussing...volvo 740b230fk,ms2..solgt desverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

boksene passer ikke over hverandre så får å skifte må man bytte hele elnette å svinghjul å masse greier. LH2.2 er heller ikke chip bart noe LH2.4 er.

 

så jeg kan chippe min da... hvor mye effekt får jeg a de da?

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så jeg kan chippe min da... hvor mye effekt får jeg a de da?

 

husker ikke helt på de f motorene men er vel ikke så alt for mye økning trur jeg. men litt er d jo

audi a6 1,8t avant 99 bruksbil...volvo 740turbo diesel motorbytte lakk sladdebil nå med b230fk...vw golf3 92 ...fiat ritmo abarth 130tc86 oppussing...volvo 740b230fk,ms2..solgt desverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er k-jetronic ja. så da har jeg LH2.4 da så da burde det vel være en lett sak å setta inn b230ft?

du har LH 2.4 det er LH-jetronic det. du har k-jetronic som er en del gamlere. så må nok skifte elnett da gett

audi a6 1,8t avant 99 bruksbil...volvo 740turbo diesel motorbytte lakk sladdebil nå med b230fk...vw golf3 92 ...fiat ritmo abarth 130tc86 oppussing...volvo 740b230fk,ms2..solgt desverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår