volvo242_r Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Jeg hadde en 230F i min 245. Jeg bytta topp til 531 som jeg plana 1mm. Byttet hjerner til 230FB, fjerna katalysator når jeg satte på 2,5" eksos. Byttet til K-kam, og satte på åpent luftfilter. Jeg fant ut 116HK var for lite.:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet November 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Haha, min går ned mot 0,6:) Må kjøre litt hardt for å komme opp i 0,8. bånn gass mest mulig her... piskes ska en volvo bil:iconsm kiddie Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet November 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Jeg hadde en 230F i min 245. Jeg bytta topp til 531 som jeg plana 1mm. Byttet hjerner til 230FB, fjerna katalysator når jeg satte på 2,5" eksos. Byttet til K-kam, og satte på åpent luftfilter. Jeg fant ut 116HK var for lite.:thumb jeg fjerna katalysator på min og men de hjelper jo ikke stort da.. hehe hvor mye hk fikk du ca da a? Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granerud Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 På motoren min står det 230FD...hva vil D si? har jeg 116 hester jeg som bare F? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kohler Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Sjekk hvilken topp som sitter på da, har du veldig flaks er det en 531. 531 kom kun på 740 turbo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 531 kom kun på 740 turbo Javel, og ikke på 240 classic, med FX motor? Eller 940 med FX og FB motor? :) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet November 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 fd motor er de 136 hk i.. Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 ja, og 531 topp.. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet November 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 stemmer Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet November 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 begynner og kunne disse tallene jeg nå=) hehe Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 hehe, ikke værst.. B23E og B230E hadde også 136hk.. og mekanisk innsprut.. Satt i GLT-utgavene :) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet November 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 jupp.. de visste jeg faktisk fra føra.. mekanisk insprut.. hehe=) Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet November 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 den 245 jeg har nå er GLE hvem motorer fikk man i den?? 1989 mod.. Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granerud Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 fd motor er de 136 hk i.. så jeg har altså 136 hester og 531 topp ( er ikke det at det sier meg noe men) kjekt å vite uansett...hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet November 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 så jeg har altså 136 hester og 531 topp ( er ikke det at det sier meg noe men) kjekt å vite uansett...hehe jepp og den toppen er atraktiv... hehe:thumb Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg