mjepson Skrevet Oktober 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2006 Audi A3 2.0 TDI 140hk S-Line Lavagrå 2004 mod 36.200 km Mods: Original effekt: 140hk / 320nm Superchips Bluefin: 185hk / 395nm Felger: BBS CK 8x19 ET44 Dekk: Dunlop Sport FM-901 215/35 R19 Understell: Eibach Sportline 50/40mm senkefjører Kommer ??? Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Sier bare en ting.. Nice! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet November 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 :thanks :thanks Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stooy Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 håhå... digger denne bilen! sånn skal jeg ha neste gang.. sjekk ut denne for litt tips til små fine detaljer! http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=523 Siter Audi A3 1,9Tdi Audi 80 2,0E 1993 115hp (solgt) Audi 80 2,0 1992 90hp (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 håhå... digger denne bilen! sånn skal jeg ha neste gang.. sjekk ut denne for litt tips til små fine detaljer! http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=523 Ey, det er en som heter Petter fra Måløy som eier.. Meget pen bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet November 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 jepp den er meget pen den blå der :) Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rugis Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Sånn balltre skulle jeg hatt!! Noen som veit om de selger det noe sted?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet November 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Ikke spam tråden min med balltrespørsmål :ssip: Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Grattis med ny bil! Tror jeg ender opp med en sånn selv etterhvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet November 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Da har jeg endelig fått bilen og kjørt med prøveskilter idag! Så kommer et par spørsmål. Kanskje noen vet dette: 1. Når man har A/C på i bilen, så er det en Econ knapp for å skru av dette. Jeg har hørt at A/C tar hestekrefter fra motoren. Vil det si at når jeg kjører uten Econ så har jeg ikke 140 hk? 2. I tyskland så er ikke nærlys på automatisk når bilen startes. Er det mulig å stille på dette slik at nærlys blir tent ved '0' stilling ? Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doffen_87 Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Da har jeg endelig fått bilen og kjørt med prøveskilter idag! Så kommer et par spørsmål. Kanskje noen vet dette: 1. Når man har A/C på i bilen, så er det en Econ knapp for å skru av dette. Jeg har hørt at A/C tar hestekrefter fra motoren. Vil det si at når jeg kjører uten Econ så har jeg ikke 140 hk? 2. I tyskland så er ikke nærlys på automatisk når bilen startes. Er det mulig å stille på dette slik at nærlys blir tent ved '0' stilling ? 1. tror du kan skru det av vet å trykke på vifte- eller grade- knappen helt ned, om jeg ikke husker feil. Har også hørt at man mister litt effekt når man A/C står på.. men er ikke helt sikker! 2. Tror du må bytte ut bryteren. Dra innom nærmeste møller forhandler, så har de nok det der! Lykke til! Siter - Audi A3 1.8T 98' - Prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy_mcnabb Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 2. I tyskland så er ikke nærlys på automatisk når bilen startes. Er det mulig å stille på dette slik at nærlys blir tent ved '0' stilling ? Dette kan programeres om med en vag-com enhet. Audisentrum utfører dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plastic Racer Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Da har jeg endelig fått bilen og kjørt med prøveskilter idag! Så kommer et par spørsmål. Kanskje noen vet dette: 1. Når man har A/C på i bilen, så er det en Econ knapp for å skru av dette. Jeg har hørt at A/C tar hestekrefter fra motoren. Vil det si at når jeg kjører uten Econ så har jeg ikke 140 hk? Econ knapper senker effekten fra ac-kompressoren. Hk'ene kompressoren stjeler tror jeg er veldig lite. Jeg merker det iallefall minimalt. Skal du slå av kompressoren helt, må du slå klima-anlegget fullstendig av.. Siter 1997 Audi A3 1.8 Ambition VACN - Østfold Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet November 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Har fått tuningbox fra tyskland nå, og montert og testet kjapt. Vanskelig å skille forskjell fra før etter. Skal ha prøveskilter idag og teste grundigere. Men for 25euro så forventa jeg heller ikke noe mer. TS Racing leverer chip trimming som gir 140 til 180hk og 320 til 400nm for 7500,- Dette vil nok være merkbart :) Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Starkars motor sier jeg... Mange motorer rundt om i verden som blir knekk pga sånne tuningboxer. Spander heller på den en ordentlig chip med en gang, sånn som du nevner at TS har! Den chippen blir chassi tilpasset DIN bil og motoren lever mye mye lenger og du får ett bedre resultat med TS chip enn med en sånn box... Siter Oslo & Larkollen Audi A3 1.8TQ RS Nissan KingCab 2.5TD (vinterbil) | X Toyota HiLux 2.5D Pickup | X Subaru Pickup | X BMW 316 i | X Ford Fiesta 1.1 | Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg