Gå til innhold

Kjøpt meg første bil. BMW E36 320i 1994

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Da har jeg for ca. en uke siden kjøpt meg min første bil!

Fikk lappen forrige uke og da var det ikke lenger aktuelt å kjøre moped til jobben, så jeg kjøpte en 320i jeg har siklet på en stund.

 

Var opp på "fjellet" en tur i stad å hadde en liten photosession med den nye "damen" min.

 

Resultatene:

 

 

bimmeredition2fm6.jpg

 

Ja jeg vet... ...Lyktene.

bimmeredition1ub1.jpg

 

 

bimmeredition3hx7.jpg

 

 

bimmeredition5tv8.jpg

 

 

bimmeredition6wo8.jpg

 

 

bimmeredition7cv5.jpg

 

 

bimmeredition8pp1.jpg

 

 

bimmeredition9mb5.jpg

 

 

bimmeredition10in5.jpg

 

 

bimmeredition11zp7.jpg

 

Dett var dett... i morgen må jeg på med vinterhjula. Det blir stusselig, men heller det enn grøfta.

 

Si gjerne hva du synes!! TAKK!

BMW 94' 320i ///M-tech.

 

X-BMW 88' 518i (Vrak-tech)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å si gratulerer :)

 

edit:

 

Gratulerer :spin

 

Ja, derfor heter knappen "Edit" og ikke "Post Reply" ...

 

Så bra og clean ut den der ; ) Men som alle andre sier, baklykta.. og så smekk på penere frontfanger, fjern vingen, penere hjul... osv .. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer senk ja...felgene er jo knall, trenger ikke gjøre noe med de. M3 felgene er veldig fine på E36. Jeg ville kjøpt EVO leppen til frontfangeren din, som kom på 3.2 l M3. Fin liten sak du bare skrur på. Ellers ville jeg fjernet vingen og baklyktene, satt sølvpærer i alle blinklys og satt på effektanlegg med to rør bak :) Ja, også den mobilantenna bruker du vel ikke? ;)

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jeg en M-badge? Fy!

Blinklysdelen av lyktene så faktisk ganske fine ut. Nederste derimot, ikke bra.

Pen bil :)

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår