Tsx Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Spesifikasjoner; Volkswagen Golf III Diesel 1993 modell 1,9 liters motor 75 hester Sølv Importert fra Tyskland sommeren 05. Dilldall; Senket 60/60 Lexus lykter bak Angel eyes foran Sideskjørt Badlook liste på panser Styling fangere foran og bak Lakkert diverse detaljer rundt om Alarm og sentrallløs sotabakruter RECARO-skinninteriør ;D +++ _________________________________________________________________ Spesifikasjoner; Volkswagen Golf III Jubileum 1994 modell 1,8 liters motor 90 hester Rød med Sølv-dekor Dilldall; Senket med justerbart understell Lexus lykter bak Angel eyes foran Sideskjørt Badlook liste på panser Styling fangere foran og bak ( ikke på bilde foran) Lakkert diverse detaljer rundt om sotaruter Kromfelger, 17" (helt nye) kjøpe? =) Helsveist bakluke RECARO-Skinninteriør ;D +++ Kommer mer om ikke leeennge :) Siter * Audi a4 1,8 turbo quattro ;D * Audi A6 :) - VW Golf III Jubileum 1.8 - (solgt) - Vw Golf III Diesel (solgt) - VW Golf II 1,6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Også to stykker da gitt! Ikke dårlig. Sett den sølvfarga ett par ganger ja:) Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Flottanes fine biler du har der :) Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 peent :) skal ikke ha en til? ;p Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Lakkerte speil > krom, så å lakke speila på den sølvfargede (hvis du ikke har gjort det allerede) ville sett bedre ut spørru meg. Eksosen med 2 ovale enderør istedenfor dtm potte ville vel også gjort seg. Med disse endringene ville den vært en killer i mine øyne :) Vet ikke helt hva jeg synes om felga på den røde, er vel mer fan av kantfelger. Nå vet jeg ikke hvilken frontfanger du har gått for, men får håpe den ikke er helt overkill. Resten av bilen ser veldig bra ut, og skinninteriøret er det mange som ville gått langt for å skaffe seg sikkert :) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Sorry at jeg spør, men hva skal du med 2stk? hehehe Ellers, syns jeg den sølv var ganske fin, den røde skriker etter en leppe foran.. ps. Jeg har en brukt VR6 leppe tilsalgs.. 350kr Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Den sølvfarga var penest syns jeg, men du burde fikse sånn at potta ikke stikker så langt utenfor fangeren! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 her ja! på tide :P knallpene biler da! :) gjorde seg med brock B2. hvilket ET du har på dem? subber det mye? Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsx Skrevet Oktober 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Takker for tilbake meldinger =) Xgrape: Har sett din også noen ganger. Fin bil :) Flere planer for den? Zuhr: Tror det holder med biler nå. Har en merce i tilegg ;) vw-vegard: Har lenge hatt planer om å få lakkert speila men har ikke kommet så langt. Er forsåvidt enig i deg med potta. På den rød har jeg fått satt på nye felger. brock b2 9x16. Så kromfelgene skal selges. Den fangeren jeg har skal skrus fast i orginalfangeren. Er med sånn stag :P Husker ikke navnet på den. Nye Bilder kommer i løpet av helga tenker jeg ;) Burny : Takk for tilbudet, men jeg har en liggenes. Har bare ikke fått surra meg til å få den på. SnOmann: Takk skal du ha :) Brock felgene står nå på den rød. Passet mye bedre på denne. ET er jeg ikke sikker på men skal prøve å få sjekket det i morgen. Det subba litt bak når jeg hadde folk i bak på den sølv, Men på den rød subber det ikke.. Siter * Audi a4 1,8 turbo quattro ;D * Audi A6 :) - VW Golf III Jubileum 1.8 - (solgt) - Vw Golf III Diesel (solgt) - VW Golf II 1,6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg