Gå til innhold

Ford Introduserer: FPV biler!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Hva er det med "aldri får her i europa" og "vi plasserer de på en øy langt uti helvete der ingen får tak i dem"

 

Er dere slike som på død og liv MÅ kjøpe biler hos forhandlere? ;)

 

 

Poenget mitt her er jo at du vet sikkert hvor mye ford sliter, og normale folk, "mannen i gata" om du vil kommer mest sannsynlig ikke til å vite om disse bilene en gang. Det er jo nettopp den personen der som er mest aktuell til å kjøpe en slik bil. Ikke entusiaster som oss.

 

Derfor syntes jeg det var helt fjernt av ford å plassere de på en øy lengst unna alt

1984 Recaro T/A 350

 

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja selvfølgelig. De vil ikke bli ett vanlig syn det er helt klart. Men det er ingen problemer å kjøpe bil fra "downunder" for dem som vil ønske dette. Ei heller er det 0 problemer med høyreratt Aeomholt (somregel bare folk som ikke har kjørt RHD som sier slikt) ;)

 

Er det noen antydninger til hva disse bilene kommer til å koste?

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

 

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja selvfølgelig. De vil ikke bli ett vanlig syn det er helt klart. Men det er ingen problemer å kjøpe bil fra "downunder" for dem som vil ønske dette. Ei heller er det 0 problemer med høyreratt Aeomholt (somregel bare folk som ikke har kjørt RHD som sier slikt) ;)

 

Er det noen antydninger til hva disse bilene kommer til å koste?

 

Har aldri prøvd høyreratt nei :p men det er helt sikkert ikke noe vanskeligere enn LHD :) går mere på hva jeg er vant til for min del

Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen antydninger til hva disse bilene kommer til å koste?

 

Er ikke sikker faktisk. Skal grave litt mer og se. Disse bilene har blitt vist som konseptbiler en stund, og iflg de folkene på det forumet jeg hentet infoen fra skal dette altså være produksjonsbilene.

 

Men jeg syntes de lignet utrolig mye på konseptene.

 

Krysser hvertfall beina for at det kommer et par av de der til Noreg

1984 Recaro T/A 350

 

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri prøvd høyreratt nei :p men det er helt sikkert ikke noen vanskeligere enn LHD går mere på hva jeg er vant til for min del

Å kjøre med rattet på gæærn side er ikke så ille vanskelig, men i endel sammenhenger himla upraktisk.

 

1: Bomringer? eller egentlig samtlige steder hvor man skal ha med noe å gjøre via en luke eller lignende?

 

2: Du ser betydelig mindre av trafikkbildet i Fra "passasjerplassen" i en bil enn fra førerplassen, på en trang vei. tatt i betraktning at du kommer lengre vekk fra midten av veien.

 

er endel kjøretekniske detaljer, men det finner man fort ut av

 

spørsmålet er vel heller hvor mye man er villig til å overkomme for en spesifik bil.. må si disse hørtes temmelig bra heftige ut, og så temmelig bra ut.

 

-fra en som har kjørt feilratta bil, type crash course..

---lei bil som er feilratta i feilratta land, og kjør. involverer livredde passasjerer og diverse kreative manøvre.

 

-Camarogeddon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår