VeilSide Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Hva er det med "aldri får her i europa" og "vi plasserer de på en øy langt uti helvete der ingen får tak i dem" Er dere slike som på død og liv MÅ kjøpe biler hos forhandlere? ;) Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 mener vel gjennom normale salgskanaler og hvem vil vel ha en bil som kun er høyreratta? Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Oktober 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Hva er det med "aldri får her i europa" og "vi plasserer de på en øy langt uti helvete der ingen får tak i dem" Er dere slike som på død og liv MÅ kjøpe biler hos forhandlere? ;) Poenget mitt her er jo at du vet sikkert hvor mye ford sliter, og normale folk, "mannen i gata" om du vil kommer mest sannsynlig ikke til å vite om disse bilene en gang. Det er jo nettopp den personen der som er mest aktuell til å kjøpe en slik bil. Ikke entusiaster som oss. Derfor syntes jeg det var helt fjernt av ford å plassere de på en øy lengst unna alt Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Ja selvfølgelig. De vil ikke bli ett vanlig syn det er helt klart. Men det er ingen problemer å kjøpe bil fra "downunder" for dem som vil ønske dette. Ei heller er det 0 problemer med høyreratt Aeomholt (somregel bare folk som ikke har kjørt RHD som sier slikt) ;) Er det noen antydninger til hva disse bilene kommer til å koste? Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Ja selvfølgelig. De vil ikke bli ett vanlig syn det er helt klart. Men det er ingen problemer å kjøpe bil fra "downunder" for dem som vil ønske dette. Ei heller er det 0 problemer med høyreratt Aeomholt (somregel bare folk som ikke har kjørt RHD som sier slikt) ;) Er det noen antydninger til hva disse bilene kommer til å koste? Har aldri prøvd høyreratt nei :p men det er helt sikkert ikke noe vanskeligere enn LHD :) går mere på hva jeg er vant til for min del Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Oktober 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Er det noen antydninger til hva disse bilene kommer til å koste? Er ikke sikker faktisk. Skal grave litt mer og se. Disse bilene har blitt vist som konseptbiler en stund, og iflg de folkene på det forumet jeg hentet infoen fra skal dette altså være produksjonsbilene. Men jeg syntes de lignet utrolig mye på konseptene. Krysser hvertfall beina for at det kommer et par av de der til Noreg Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camarogeddon Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Har aldri prøvd høyreratt nei :p men det er helt sikkert ikke noen vanskeligere enn LHD går mere på hva jeg er vant til for min del Å kjøre med rattet på gæærn side er ikke så ille vanskelig, men i endel sammenhenger himla upraktisk. 1: Bomringer? eller egentlig samtlige steder hvor man skal ha med noe å gjøre via en luke eller lignende? 2: Du ser betydelig mindre av trafikkbildet i Fra "passasjerplassen" i en bil enn fra førerplassen, på en trang vei. tatt i betraktning at du kommer lengre vekk fra midten av veien. er endel kjøretekniske detaljer, men det finner man fort ut av spørsmålet er vel heller hvor mye man er villig til å overkomme for en spesifik bil.. må si disse hørtes temmelig bra heftige ut, og så temmelig bra ut. -fra en som har kjørt feilratta bil, type crash course.. ---lei bil som er feilratta i feilratta land, og kjør. involverer livredde passasjerer og diverse kreative manøvre. -Camarogeddon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Jeg vil ikke ha høreratt av estetiske grunner. Min oppfatning er at det ser mer "riktig" ut med rattet på venstre side. Men det er jo rett og slett fordi det er det vi er vant og oppvokst med her i Norge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleJohnny Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Jeg vil ikke ha venstreratt av estetiske grunner. Min oppfatning er at det ser mer "riktig" ut med rattet på høyre side. Men det er jo rett og slett fordi det er det vi er vant og oppvokst med her i Norge :hvaskjera Sist jeg sjekka satt rattet på venstre side i Norge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 :hvaskjera Sist jeg sjekka satt rattet på venstre side i Norge. You get the point.. men det er retta opp nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg