Orjuz Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 funksjonen til catch tanken er å oppta all oljedampen som kommer fra veivhuset. Hvis du går inn på prosjekttråden min, så ser du den løsningen jeg valgte. Brukte bilen din mye bensin før du fikk den stilla? funker det ikke bare å lage et hull til den i konfiltret eller sende det inn igjen et sted, er vel tilbake til motoren den skal eller? veit ikke om hvor mye bensin bruken ble forbedra brukte 1.5 og det er bare bykjøring og litt av og på gass :) har du et bilde av en luft mengde måler så kan jeg sette på en rød ring, men det er en umbraco skrue som sitter nedi et et sirkel forma hull på toppen av målern. hvis du har den rett forran deg når du titter i motorn så sittern neders i høyre hjørne, vet ikke om skjønner den forklaringa men hvis ikke bare sleng opp et bilde. nå skal jeg ut og montere dumpen igjen :m'm: Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 måling av tomgangsmotoren! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjuz Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 hva er det programmet der ?! er ikke vadis hvertfall, er det vida? Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 hva er det programmet der ?! er ikke vadis hvertfall, er det vida? Autodata.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=VoLvO=-740=Tic=- Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 hvor er det å få tak i :P ? Autodata Siter Volvo 740 87mod Autronic++ 2.5 16v Overbôôst Volvo V70 AWD R 99mod vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 hvor er det å få tak i :P ?Autodata alt finnes på nett:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 min tomgangsventil har bare 2 tilkoblinger..... lh2.4 Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 alt finnes på nett:) et lite hint? Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Oktober 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2006 jeg lasta ned på torrentspy.. trenger torrent nedlastingsprogram da.. bittorrent funker fjell menee, CO skrue på LMM til LH2.4, da er det noe som ikke stemmer!;) dette finnes ikke på dette systemet, så da har du feil lmm.. *nå virker faan meg ikke autodata lenger! noen som har registreringskode til meg?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Oktober 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2006 Orjuz: Jeg ville ikke ha sendt veivhusventilasjonen i retur til sugesiden av turboen igjen.. Blir masse oljesøl og drit i trykkerørene og innsuget da. Dessuten, så blir jo forbrenninga litt dårligere også. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjuz Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 jeg lasta ned på torrentspy.. trenger torrent nedlastingsprogram da.. bittorrent funker fjell menee, CO skrue på LMM til LH2.4, da er det noe som ikke stemmer!;) dette finnes ikke på dette systemet, så da har du feil lmm.. *nå virker faan meg ikke autodata lenger! noen som har registreringskode til meg?:) stod bare stil co på kviteringen, kan det være at han har stilt in co2'en slik at den er riktig. men ikke veit jeg Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Jeg har en 740 med b230f med lh2.4 som hadde tomgansproblemer og ofte startprobemer. det viste seg å være svinghjulsgiveren. etter jeg bytta den så starter bilen hver gang (foreløpig) og tomgangen er der den skal være med en gang. Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krbarstad Skrevet November 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 har fått fiksa bilen no. startproblemene forsvant da jeg tok å bytta temp sensor til motorstyringa , og bytta kaldstartdysa og tomgangsmotoren, bilen har aldrig starta så lett som den gjør no. før når utetempen var rund 0 grader så kunne jeg stå å file motoren lenge uten å få start, etter jeg byttet delene så starter den med en gang, men sliter fortsatt med at tomgangen blir høy når motoren er varm, rundt 1500rpm, og så detter den ned til 1000rpm i noen sekunder for så å gå opp til 1500 igjen. noen som veit hva som kan være feil. skal bytte svinghjulsgiveren snart, veit ikke om den er deffekt men d er kjekt å vite at den ikke er defekt da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg