Gå til innhold

Kjøpt A3, trenger inspirasjon:)

Ranger emnet

Vwgolfii

Anbefalte innlegg

Som topic sier, så har jeg nå medlem av Audi-familien:)

Kjøpte en 1998 A3 1.8 Ambition med komplett servicehefte og så langt øyet ser; rustfri.. Jeg er fornøyd;)

Men, nå trenger jeg hjelp, inspirasjon og informasjon..

Med lærlinglønn, så er ikke økonomien den beste..

Feil/problem

Har A3 1.8 ambition noen typiske problem, områder de ruster på eller lignende som jeg bør være obs på?

Styling

Fant et "gammelt" tilbud på sharif sin nettside..

18" og 19" A8 felger med dekk, 7500 og 9500.. Har mest lyst på 19, men veiene på vestlandet og prisen på dekka strider litt imot.. Er 18" greie nok, eller blir det for mye dekk?

Justerbart senkesett fant jeg på Eyecandy, er det noe å anbefale, isåfall hvor mye anbefaler dere å senke med 18"? Vil helst unngå subbing..

Styling fant jeg på bilstyling.dk.. Erfaringer med firmaet og kvalitet på produktene? Samt fraktpriser, moms/toll osv?

Kommer nok en prosjekt-tråd etter hvert..

Om dere har noen tips, inspirasjon eller svar.. så fyll gjerne opp tråden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Heisann! Grattis med ny bil!

pass på rust nederst på dørene og nederst på innsiden og utsiden av bakluken, er du heldig får du dette på rust-garantien. Ellers er det ABS'en som kan være kranglete på bilen, sensorer og koblinger (men det gjelder flere biler som bruker samme system f.eks golf og leon), ellers er den vel som de fleste andre biler,

Kan være flere ting også, men jeg mener at disse er de mest vanlige, har erfart begge feilene selv.

styling finnes det jo et hav av :) det er veldig bra med bilen, veldig lett å finne deler og styling! S3 look'en er stilig syns jeg, ikke for ekstrem, men passende. Man kan jo gå virkelig "over the top" med denne bilen også.

ha en fin dag!

- 02 Audi A4 1.8TQ

- 91 BMW 325iA

x 91 BMW 318i

x Audi A3 1.8 Ambition

x Renault Laguna 2,0RT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar:)

S3-look hadde vært rått, men.. lærlinglønn er dårlig.. så skraper og sparer alt jeg kan, kanskje det blir noe rått til neste sommer;)

VIS DU ER INTERRISERT I SENKESETT TIL A3`EN DIN KAN DU FÅ KJØPE ET HELT NYTT (UBRUKT) SENKESETT M/DEMPERE, 45MM SENK TIL DEN NETTE SUM 4300 INKL FRAKT HJEM TIL DEG!

TUV PAPIRER FØLGER OGSÅ MED!

MVH

KENNETH

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VIS DU ER INTERRISERT I SENKESETT TIL A3`EN DIN KAN DU FÅ KJØPE ET HELT NYTT (UBRUKT) SENKESETT M/DEMPERE, 45MM SENK TIL DEN NETTE SUM 4300 INKL FRAKT HJEM TIL DEG!

TUV PAPIRER FØLGER OGSÅ MED!

MVH

KENNETH

Hvis du er intressert i en knapp som slår av caps lock, så du slipper å se ut som en skrikende idiot, kan du få kjøpe et tastatur av meg til den nette sum av 999,-

CE papirer følger med!

Kjøpte en 1998 A3 1.8 Ambition

Du har akkurat lik bil som meg du.. Hermegås.. :P

Men bare begynn med senk og felger, så er du godt på vei.

1997 Audi A3 1.8 Ambition

VACN - Østfold Lokallag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kidn:

Takker for tilbudet, men tror jeg holder meg til justerbart slik at jeg kan skru og banne meg frem til jeg blir fornøyd:)

Plastic Racer:

Var ikke meningen å herme:P

Felger og senk er førsteprioritet ja:) Jeg er langt forbi "sotet ruter og wonderbaum først-fasen" :P

Det jeg har planlagt så langt, er følgende:

Frontfanger:

http://www.bilstyling.dk/product.asp?product=1385

Bakfanger:

http://www.bilstyling.dk/product.asp?product=1400

Skjørt:

http://www.bilstyling.dk/product.asp?product=1361

Frontlykter:

http://www.bilstyling.dk/product.asp?product=1236

Grøftelys/spredere, må vell finne på noe lurt der..

Felger:

18" A8 (sharif)

Senkesett:

Vmaxx justerbart (eyecandyracing)

Dekaler:

Audistreamer i frontruta i bilens farge.

Audiringene i krom over panser og ned skjermen. (dekaltrim.nu)

Litt skeptisk til streamer i frontruta, men.. sist gang jeg hadde så fikk jeg ha den i 2 dager før snuten stoppa meg:P

For guds skyld, kom med innspill.. Jeg er åpen for alt mulig av ideer, tips og råd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider