TurboPolo Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Jau, som topic sier? noen seriøse planer?? Blir Polo20vt norges raskeste Polo?? Får PoloClassic bilen sin opp og gå med G60++++++?? Får g40t bilen klar til våren, og blir den brukt på bane? Blir det gførr turbo på Detuktioner? Hva kommer til å skje i den spennende verden av poloer og derbyer der ute i det ganske land?? Mvh TurboPolo uten skikkelig polo på veien Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Derfor du spurte ja;) Du får nok din oppegående i løpet av vinteren du også, bare skaff deg kasko;) Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Jau, Får PoloClassic bilen sin opp og gå med G60++++++?? Har akkurat kjøpt mine første turbo deler:helpme: er vel lov å håpe at man får inn buret og setene også Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 nye stoler, kaaaanskje ny motor, lakkering, nye felger.. :D Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aqualemon Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 :biker min derby skal få max retro stuk å når di nye hjula kommer på så skal det bli knall Siter - porsche 993 stage 2 carrera 4 - derby CLS 80 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Jau, som topic sier? noen seriøse planer??Blir Polo20vt norges raskeste Polo?? Får PoloClassic bilen sin opp og gå med G60++++++?? Får g40t bilen klar til våren, og blir den brukt på bane? Blir det gførr turbo på Detuktioner? Hva kommer til å skje i den spennende verden av poloer og derbyer der ute i det ganske land?? Mvh TurboPolo uten skikkelig polo på veien Hehe.. Det var nesten som å høre "stemmen" i Brødrene Dahl serien... mangler bare "Følg med!" på slutten... ;) hehe.. Men over til topic..; Jeg har mindre planer for min i vinter. Det blir stort sett å planlegge og spare til våren kommer... Jeg venter heller til da med nytt... Å jeg har en god del planer som skal settes i live, både på motorsiden og på stylingsiden... ;) "Følg med!" hehe.. Mvh :thumb Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Har akkurat kjøpt mine første turbo deler:helpme: er vel lov å håpe at man får inn buret og setene også Skjermeræman? Trodde liksom lader var "the thrill"?! Får du ikke henta ut nok gamp med G60 lader?? Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Skjermeræman? Trodde liksom lader var "the thrill"?! Får du ikke henta ut nok gamp med G60 lader?? Joda, ikke noe problem det, men det begynner å gå hardt ut over holdbarhet når du kjører med omtrent 3 ganger så mye ladetrykk som laderen er beregnet for, og ikke minst akselerasjon på laderturtall som er over dobbelte av det den er beregnet for. Kan jo kjøre en K03 turbo på 3-4 bar ladetrykk og se hvor lenge den holder....... Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2slow Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Håper å få Polo'n min på veien til året! Den blir jo 30 år i 2007! Men må bli kvitt noe rust og må ha nye hjul.... Siter - 90 VW Taro(hilux) 2wd - 77 VW Polo I - 55 VW 1200 - Primer - 89 Vw Corrado G60 - "Delebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feenyx Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Jeg for min del håper å få solgt min, helst igår :) Siter '92 Polo G40 Go Hard or Go Home. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Høres ut som at det er mange seriøse Polo prosjekter på gang i Norges land. Selv så kommer jeg nok te å hive ut motoren jeg har nå til fordel for en preppa G40T:thumb Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 derbyen blir stående fin og rød og tørrt i en garasje, mens mk1 polo banebil prosjektet blir sveist litt på.. begynner ikke skikkelig før til våren desverre :( Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 :biker min derby skal få max retro stuk å når di nye hjula kommer på så skal det bli knall Ka felger kommer på den nå da? Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 min skal på huggeren etter et havari :) den var bare gått 130.000km fra 1983, men .. nå var det visst nok :| gidder ikke kaste bort penger på en sånn bil :P Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
g40T Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Fått igjen blokka mi fra VS nyoverhalt, nyoverhalt topp, nye bånpanne som må sveises retur fra turbo med skilevegger, venter på data sprut, så er det å sette sammen for så å levere til dyno. Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Passat Projekt Bora http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=136232 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg