Gå til innhold

Planer for din Polo i vinter??

Ranger emnet


TurboPolo

Anbefalte innlegg

Fått igjen blokka mi fra VS nyoverhalt, nyoverhalt topp, nye bånpanne som må sveises retur fra turbo med skilevegger, venter på data sprut, så er det å sette sammen for så å levere til dyno.

 

Hvor mye hester hadde du tidligere da å hva håper du på nå.

Åssen gearkasse bruker du.

I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye hester hadde du tidligere da å hva håper du på nå.

Åssen gearkasse bruker du.

 

 

Den hadde mer en nok for at jeg hadde problem å kjøre rett fram ved pådrag, bruker ikke G40 på grunn av utveksling, men en GT kasse som har lavest utveksling for å få mest ut av motoren. Men, 5gire på disse kassene må jeg bytte ut et lager hvert år, har vel tilsammen 3kasser ligenes på grunn av ene året brukte jeg opp 4 5 stk.

Projekt Polo

Projekt Vento

Projekt Passat

Projekt Bora

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=136232

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer å selge Poloen min jeg da....men har liksom ikke lyst heller. Jakter på en større bil kanskje,men er mest økonomisk å ha den jeg har. Vil liksom at noen kunne overtatt den og fiksa videre på den,siden den er så godt tatt vare på. Nå blir det stillstand her. Vurderer å selge panseret pga sveisinga av badlooken ble litt mislykka. Tenkte kanskje noen kunne kjøpt og fiksa det. Vurderer selv et org panser og så slenge på den plastikk lista over lyktene. Vet ikke ennå, får se... Har aller mest lyst på en Passelat TDI, men vi får se...

-2011 Skoda Superb.

-Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"
-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker, skal nok pusse den litt opp på studentbudsjett.

Har felger som skal på til sommern.

7x14, gjelder bare å spare til dekk da!

DSC00926.jpg

 

Ah, min første bil var helt lik. Samme farge Polo Classic :D

 

Har 4 195/45-14 liggende, 2 stk Hankook og 2 stk Uniroyal Rain Sport. Uniroyalen har ca 6,7mm mønster (lite bruk ca 7mm nye) og Hankook har 3,6mm

 

hbo 1200,-

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår