Kverna Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Har alltid hørt at "det er en kam for lave rpm og en kam for høye rpm" men har aldri helt skjønt hvordan det går. Men synes denne videoene forklarer det veldig bra. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 forklarte det bra den ja:) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 http://www.youtube.com/watch?v=hzW8ECb5xWk&mode=related&search= ? For real? Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Kan få til samme effekt med jettaen min, nesten ikke gass opp til 5500, også full gass. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Og den "command module" er elektrisk og får signal fra ecu'n? Noen som har en forklaring på hvordan låsingen av den "ekstra" løfteren skjer? Og er det bare innsug som har dette systemet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Det blir jo forklart, er hydraulikk som låser stempelet nede :) Får signal når motoren passerer 5500. (eller var det 4500?) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaSSeR Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Forklarer det ganske bra denne siden også! :) http://www.leecao.com/honda/vtec/index.html Siter [o]'90 Opel Omega 2.0i [o]'90 Opel Omega 3000 24v [o]'96 Opel Vectra 1.7TD [x]'78 Opel Ascona B 2.2i (2-Dørs) [x]'89 Opel Omega 2.0 16v Turbo "Lille Krokan" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 http://www.youtube.com/watch?v=hzW8ECb5xWk&mode=related&search= ? For real? Begynte å tvile litt på den der jeg og, har sett det på en Turbo-Civic, men dette var nok Na-trim til det aller ytterste. Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Vedder høyre del av sjela mi på at han nesten ikke hadde gass før "vtec"-en slå inn og han floora gassen Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Vedder høyre del av sjela mi på at han nesten ikke hadde gass før "vtec"-en slå inn og han floora gassen drit i det, se på den aksen da!! Jeg gir balla i om VTEC kobler inn, men sjekk speedometeret.. 0-200 på ALT for kort tid til at det kan være sunt! Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Neeeida, han har bare bling bling felger som gjør at speedoen monger :P Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Neeeida, han har bare bling bling felger som gjør at speedoen monger :P Det er det jeg stusser på.. SJEKK den aksen da.. og han ser HELT uanfektet ut av den prestasjonen. Seriøst, drar bilen min slik så skal jeg også anskaffe meg "VTÆKK" Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Det blir jo forklart, er hydraulikk som låser stempelet nede :) Får signal når motoren passerer 5500. (eller var det 4500?) Jeg tenkte mer på hvordan det skjer. Hvor kommer oljen fra, hva gjør at det skjer på akkurat 5500rpm osv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg