Gå til innhold

Haukhe's bildetråd [ 11.11.07 - BIL 07 ]

Ranger emnet


haukhe

Anbefalte innlegg

Hva er nytt ?

 

Bilder fra DB (mini- update )

Photoshoot med Thomas Andrè sin A4 : innlegg #403

 

 

 

Miniupdate fra Rudskogen høst / sommer 2006 =) (Gatebil) Innlegg #351

Noen få bilder fra Gatebil - on ice den 27 januar :) innlegg : #345

 

Bilder fra fototreffet på Fornebu i innlegg : #325

 

 

Lagt ut noen bilder fra høsttreffet til gatebil i 2005. Hadde ikke så peiling på å få bildene til å ha en fartsfølelse den gang, men litt artig med litt tilbakeblikk også :D ! Innlegg #323 finner du disse bildene :)

 

Bilder fra iskjøringen i Sigdal den 6 januar, som team sideways arrangerte! :) Dette finner du i innlegg #287

 

ny bildeoppdate på side 18 :) (bilder fra sesong 2006 og bilder av Nordlies s14a med og uten dekaler. Hva mener du? Med eller uten dekaler?

 

side 13 og 14 er det bilder fra "photoshooten" av Nordlie's 200sx s14a :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 616
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sweet, pene bilder! Dette var konge!

DSC_0629.jpg

 

Kanke du ta noen fancy bilder av bilen min så jeg kan få trykt opp plakat og hengt på veggen her hjemme a? :D

 

Det bildet der endte med en haug av jord og gress i håret for å si det sånn :eek:

Hehehehe! Er ikke så veldig flink når det gjelder stillebilder;P Biler i fart er det morsomste, men ikke lett:uhhmmwhat?: ekke mange av 1500 bilder på rudskogen som blir bra for å si det sånn;P Gjelder å ta maaaaaasse bilder :)

 

Har ikke du tatt flere bilder av bilen nu i det siste som ble ok ?

 

Har flere bilder på lager her ;) kjem flere etterhvert :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greide å lese "biler som jeg har hatt igjennom tidene" istedenfor "bilder som jeg har tatt igjennom tidene" jeg...

 

Ble litt skuffet når du "bare" hadde tatt bildene... :hammer

 

Men, men, du tar gode bilder :D

99' Audi A8 4.2 Quattro http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153036

85' Mærche

 

X-96' Audi A4TQ, X-95' Audi A4TQ, X-84' Audi 80cl

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=118129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greide å lese "biler som jeg har hatt igjennom tidene" istedenfor "bilder som jeg har tatt igjennom tidene" jeg...

 

Ble litt skuffet når du "bare" hadde tatt bildene... :hammer

 

Men, men, du tar gode bilder :D

 

:happyhappy: :spin LOL! ;) Hadde jeg hatt de bilene der gjennom tidene hadde jeg vært HELDIG! Men tviler på at det noen gang skjer :P Men lov å håpe ;) Men takk for kommentar :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:happyhappy: :spin LOL! ;) Hadde jeg hatt de bilene der gjennom tidene hadde jeg vært HELDIG! Men tviler på at det noen gang skjer :P Men lov å håpe ;) Men takk for kommentar :D

Hahaha!

Vil du sende meg større bildet av bildet nr. 2 Hege? *spørre pent*

Btw. Blei det noen bilder av A4en på Bakers?:P

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår