Gå til innhold

Haukhe's bildetråd [ 11.11.07 - BIL 07 ]

Ranger emnet


haukhe

Anbefalte innlegg

Picasa er jo et greit program til og fikse på lys, kontrast osv. Om du ikke har Photoshop, og er vel vesentlig lettere enn Photoshop, men dog ikke like bra. Får ihvertfall justert det viktigste så det blir bedre.

 

Bruker Picasa selv noen ganger for at bildene skal bli litt bedre, og duger da til mitt bruk og mine kunnskaper:)

 

Mange bra bilder, btw:thumb Fortsett med å legge ut jevnlig.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 616
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det bildet av Ben (hvite/orange) skyline var sinnsykt fett! Ønsker meg et sånt av meg og.....

 

Hmm, har du et bilde av bilen din ? Vis du kjørte på Rudskogen, på Gatebil i sommer og høst kan det godt hende jeg har flere bilder... Tok en drøss, men legger ut litt og litt.. :happyhappy:

Ble litt fornøyd med det bildet av den hvite/orange skylinen! Fikk en del jord i håret og trynet, men verdt det:P hehe!

Ja. Må ikke være superstore, bare de er større enn de du har lagt ut. 1024 x 768 er passe stort egentlig Må huske på at vi skal få lastet sidene under en halvtime også.

 

Hehe, sant sant ;P Prøve på det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, har du et bilde av bilen din ? Vis du kjørte på Rudskogen, på Gatebil i sommer og høst kan det godt hende jeg har flere bilder... Tok en drøss, men legger ut litt og litt.. :happyhappy:

Ble litt fornøyd med det bildet av den hvite/orange skylinen! Fikk en del jord i håret og trynet, men verdt det:P hehe!

 

 

Hehe, sant sant ;P Prøve på det ;)

 

Har dessverre ikke kjørt noe som helst i sommer. Prøvde bilen for første gang forrige fredag. Etter ombygning da... kjørte et par år før det. Men vi får ta det igjen :) Om du ser meg engang til året får du prikke meg på ryggen og si ifra hvor du står :D

-Kenneth

 

Drift Happens! No guts no glory!

http://www.kennethgroth.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dessverre ikke kjørt noe som helst i sommer. Prøvde bilen for første gang forrige fredag. Etter ombygning da... kjørte et par år før det. Men vi får ta det igjen :) Om du ser meg engang til året får du prikke meg på ryggen og si ifra hvor du står :D

 

Hva slags bil kjørte du for et par år sia da? Kan ha bilde vøtt ;) hehe! Da får jeg stå klar på treffene i 2007 da :D unntatt Våler, der er jeg nok ikke.. pga dritteksamener! Men Sverige, Rudskogen juli og sep er jeg garantert! Ikke et år uten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags bil kjørte du for et par år sia da? Kan ha bilde vøtt ;) hehe! Da får jeg stå klar på treffene i 2007 da :D unntatt Våler, der er jeg nok ikke.. pga dritteksamener! Men Sverige, Rudskogen juli og sep er jeg garantert! Ikke et år uten ;)

 

Samma bil, men uten dekor.. og front (ofte) :D Den i avataren min. Kjørte den hele 2005 sessongen.

-Kenneth

 

Drift Happens! No guts no glory!

http://www.kennethgroth.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal lage bildene større etterhvert, men hadde disse inne nå. Så skal no bli noe større etterhvert ;)

Skal prøve meg på photoshop snart også, bare få tid!

 

Et lite tips, Hege. Når du skal skrive inn det du skriver på bildene... istedet for å skrive 'c' - prøv å holde ALT inne, og taste 0169 på numpad'en ;)

-Kenneth

 

Drift Happens! No guts no glory!

http://www.kennethgroth.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår