Gå til innhold

Haukhe's bildetråd [ 11.11.07 - BIL 07 ]

Ranger emnet


haukhe

Anbefalte innlegg

  • Svar 616
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fortsett å legg ut slike store bilder som du gjorde nå :)

 

Bildene var greie de, over midt på treet. Øv deg mer på å følge etter bilen mens du tar bilde, da blir de kjempe bra egentlig!

 

Og bare "lok" litt inne på PS er masse morro der inne :D

§Raanecrewet§

§CrazyATV§

Derbi DFW 49ccm (ATV)

Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsett å legg ut slike store bilder som du gjorde nå :)

 

Bildene var greie de, over midt på treet. Øv deg mer på å følge etter bilen mens du tar bilde, da blir de kjempe bra egentlig!

 

Og bare "lok" litt inne på PS er masse morro der inne :D

 

De første bildene her har jeg fulgt bilen mer, dette siste bildet her er fra i fjor, og da hadde jeg mindre "peiling"... de første er fra i år ;) hehe! Men er jo bare å prøve og prøve, og å ta masse bilder.. sjelden det blir så utrolig mange bra :D PS virker innmari fett! Masse diggers ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De første bildene her har jeg fulgt bilen mer, dette siste bildet her er fra i fjor, og da hadde jeg mindre "peiling"... de første er fra i år ;) hehe! Men er jo bare å prøve og prøve, og å ta masse bilder.. sjelden det blir så utrolig mange bra :D PS virker innmari fett! Masse diggers ;)

Ja det er helt utrolig hvor mye man kan gjøre med photoshop, og enda har man bare berørt 1% av hva som er mulig.

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt i overkant mye kontraster på det siste, prøv å legge på litt mer brightness :) Det S13 bildet ble veldig fint!

 

Alle som driver med foto har vært igjennom overcontrast-perioden, er akkurat ferdig med den selv :P

-

Devil

 

Faktisk enig... :D hehe! men prøver å feiler ;) har egentlig akkurat begynt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår