Audi-Rong Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 heisann, mange som sier at det ska komme ny prøve i 2007 som du kan bare ha 0 feil på,dette kan vel ikkke stemme. det er jo helt latterlig.. noen som har hørt det samme? Siter Mvh Audi-Rong -Toyata Camry 2.0 16v 136 illsinte japsehester Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torekunde Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Har ikke hørt noe om det jeg.. Siter Mercedes 230E w124 Mercedes 260E w124 Mercedes 190E 2.3 16v w201 (x)Volvo 740Turbo (X)volvo 240GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 har hørt at de skal gå tilbake til den gamle årdningen Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Den gamle ordningen? Noe av det som irriterer meg mest med dagens teoriprøve er at spørsmålene ikke dekkes 100 % av teoriboka. Kanskje de klarer å lage spørsmålene rett denne gangen? Jeg orker ikke å diskuterer teoriprøvens vanskelighetsgrad fra folk som mener "nåååååhh, teoriprøven er enkel, syns du ikke det er det noe rart med deg, nåååååååååh". Edit: Men endres sikkert ikke. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Feilprosenten skal visstnok settes ned ja, det har jeg også hørt. I fjord gikk den vel ned også, da det plutselig ble et "rush" av stryk på div trafikkstasjoner rundtom (var på TV/avis ). På teoriprøven jeg hadde var det mye helt tåplige spørsmål, men jeg bestod med grei margin. Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-Rong Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 klikker visst det blir endå mindre feil en kan ha*hipp hurra for landet og ut med det norske flagg* Siter Mvh Audi-Rong -Toyata Camry 2.0 16v 136 illsinte japsehester Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Huff blir skjebnesvangert uansett for endel kompiser av meg. Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Feilprosenten skal visstnok settes ned ja, det har jeg også hørt. I fjord gikk den vel ned også, da det plutselig ble et "rush" av stryk på div trafikkstasjoner rundtom (var på TV/avis ). På teoriprøven jeg hadde var det mye helt tåplige spørsmål, men jeg bestod med grei margin. Og det har ikke med hvor mange feil man har, det har med at de møter opp totalt uforbredt, og bruker 30% av tiden de har til rådighet. EKSTREMT hvor lite oppegående folk er når det gjelder teorien. Skal være rimelig blåst om man mener teorien er noe man raser rett gjennom uten å vite hva som er framme på bilen (ja, jeg har MYE erfaring fra området). :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 hmm...noe sier meg at jeg burde ta teorien fortest mulig!:) fyller 18 4 februar!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Jaja. Setter man seg ned og leser en ukes tid klarer man den uansett. Jeg har ikke stryki på noen enda (og jeg har A, BE, CE+ADR), Men jeg har LEST :) Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyL Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Og der sa vel Magnalf stikkordet...lese. Jeg vil påstå at alle klarer den prøven hvis de vil, men noen må lese mer enn andre. Slik er det med all læring. Og hvis man ikke gidder å lese tilstrekkelig til å klare det....ja så får man fortsette å bruke sykkelen :o) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pipen Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Da jeg tok min første i 05 var den alt for lett. Tok 20 min og hadde 8 feil av 27 mulige. Da las jeg boka en gang og hadde et par prøver åp nettet, som var vanskeligere enn den jeg tok hos BT. Må ta opp igjen nå snart, men mine kamerater sier den ikke er så værst denne heller. Er bare å øve til det sitter, så går det greit. Siter - 1975 Volvo 242L : Pioneer, Soundream. - 1975 Audi 50LS "Doris": Skal bli rustfri. - 2003 Audi A4 Sline: Bruksvogn. Foreløpig orginal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 0 feil kommer ikke til å skje.. Har hørt rykter om at den skal settes ned til max 5 feil.. Når jeg tok teorien ble jeg veldig overrasket over at det var så simple spørsmål.. Bare å tenke litt logisk og forstå hvordan trafikken fungerer så står du. Jeg fikk 2 feil på første forsøk :ass: Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super_truls Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Sakket med kjøreskolen her for 2 dager siden. Og de hadde ikke hørt noe;) Mvh. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Godt råd: -Les boka 1 gang. -Ta Prøven på internett dagen før. Gadd ingen av delene før jeg hadde stryki 3 ganger, så gjorde jeg det, og Besto med 4.feil:) Det hjelper. Er ikke bare noe folk sier.. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg