AXi0N Skrevet August 20, 2003 Rapporter Share Skrevet August 20, 2003 Noen som kan si meg hvilken farge kode jeg har? (nei den står ikke i bilen) Skal lakke nedre grill list å sånt.. skulle gjerne hatt fargekoden:) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet August 20, 2003 Rapporter Share Skrevet August 20, 2003 står i bagasjerommet vil jeg tru.. er en lapp på bakplata.. ha opp luka og stå på hodet i bagasjerommet.. da bør du se en hvit lapp.. står motorkode og æilt Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet August 20, 2003 Rapporter Share Skrevet August 20, 2003 Originally posted by AXi0N (nei den står ikke i bilen) uansett, stilig bil :) Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet August 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2003 Originally posted by HeliosGTI16v står i bagasjerommet vil jeg tru.. er en lapp på bakplata.. ha opp luka og stå på hodet i bagasjerommet.. da bør du se en hvit lapp.. står motorkode og æilt Der har jeg ikke sett etter.. hmm.. får håpe det står det:) takk takk :) Originally posted by metz uansett, stilig bil :) Joa:) skal bli finere... hehe. derfor jeg trenger den farge koden Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet August 20, 2003 Rapporter Share Skrevet August 20, 2003 Skal sitte en hvit lapp der.. så vidt jeg vet har ihvertfall all mk2 en slik en der.. står utstyrsnivå og eventuelt ekstrautstyr der også.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet August 20, 2003 Rapporter Share Skrevet August 20, 2003 Om lakk-koden står der, ser den slik ut vil jeg tro: LB[to siffer]A Sånn har det stått i de fleste VAG-produktene mine. Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet August 20, 2003 Rapporter Share Skrevet August 20, 2003 lakereren finner det i service-hefte ditt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet August 20, 2003 Rapporter Share Skrevet August 20, 2003 in worst case.. gi møller ditt reg nr og chassis nr. da finner de nok ut hvilken lakkode det er. Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet August 20, 2003 Rapporter Share Skrevet August 20, 2003 Originally posted by Brandtenborg Om lakk-koden står der, ser den slik ut vil jeg tro: LB[to siffer]A Sånn har det stått i de fleste VAG-produktene mine. stemmer bra det. lakereren finner det i service-hefte ditt. forutsetter jo at han har det da ;P Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet August 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2003 Originally posted by HeliosGTI16v står i bagasjerommet vil jeg tru.. er en lapp på bakplata.. ha opp luka og stå på hodet i bagasjerommet.. da bør du se en hvit lapp.. står motorkode og æilt Fant den:) da skal det lakkes litt:) takker.. Hva skulle jeg gjort uten dere golf fanatikere:) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet August 20, 2003 Rapporter Share Skrevet August 20, 2003 Originally posted by AXi0N Fant den:) da skal det lakkes litt:) takker.. Hva skulle jeg gjort uten dere golf fanatikere:) jeg er faktisk ikke golf fanatiker ;P eller på vei til å bli.. er mer bilfanatiker.. bare eid golfen i 7 måneder.. for 12 måneder siden skulle jeg aldri ha det ;P digger nå AE86 mer enn golf da..hehe Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 21, 2003 Rapporter Share Skrevet August 21, 2003 Du Axi0n.... hvor mye er bilen din senka? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet August 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2003 Originally posted by Laaars Du Axi0n.... hvor mye er bilen din senka? Den er senka 80 mm... kjører på Gule Koni og Jamex fjærer.. sikkert blitt litt lavere enn 80:).. Og på 15" felg Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg