Gå til innhold

Prosjekt VR6,!

Ranger emnet


T_A_H

Anbefalte innlegg

Har fått hjelp til å fylle ut en søknad av de på VACN som har godkjent flere G2 vr6, og levert den! Så venter på svar.

 

Så vet jeg ikke hva som skjer... om jeg skal ha samtale og masse sånn ;)

 

Var å prata der for e stund siden da.. Og da sa han karen at det skulle gå om jeg lagde en søknad og sånn...

 

Men vi får se!

 

 

Hvis dette er helt tabu for BT, så gjør jeg noe miks ;) Vet ikke om det er så lurt å si det her:rolleyes:

Mvh Tore

VW Golf II Vr6 prosjekt

VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =)

79' Golf LD, søndagsbil

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 615
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Får håpe du får det godkjent, synd om et så pent (ser hvertfall ut til å bli det) bygg som dette ikke skulle havne på veien.

Men den tid, den sorg, du får bare gjøre deg ferdig med bilen og ta det fra der ;)

Vet om flere med vr6 i mk2 som kjører uten godkjenning, går sikkert fint.

Kommer selv til å kjøre med mk2 registrert for lavere effekt enn den har om jeg ikke får det godkjent tror jeg.

Ikke det glupeste å si her muligens, men bilen min havner nok ikke på nettet med det første, og det er ikke sikkert jeg kjøper den enda engang, så personlig tar jeg surfingen til myndighetene ganske rolig.

 

Du derimot; Ikke legg ut reg.nr osv her, bare for å være på den sikkre siden ;)

 

Og til slutt; Lykke til videre på prosjektet, tror denne kan bli bra til slutt. Stå på! ;)

- VW Golf II GTI -

RIP - VW Golf II GTI 16v & 1.6 CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om det ikke går første gangen så får du jo svar på hva som må endres... så det er jo bare å gjøre di tiltakene som må til da eventuelt. men dokumenterer du nok så burde det ikke være noe problem.

 

Hvilken modell av VR6 er det du har brukt understellet fra? skal du ha 5x100 eller 4x100 felger på bilen?

 

Har lyst til å kjøpe helt nytt understell til min golf 2 men vet ikke hvor jeg skal starte å lete :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er ikke hva som må forandres på, heller det at samme hva som blir gjort så blir det ikke godkjent.

Svaret ble kort "Nei" uansett hva som ble gjort, tror bakgrunnen for svaret var at Golf II aldri ble levert med så stor motorkraft fra VW selv, og en får ikke tak i godkjenningspapirer fra Møller på mer enn de 160(?) hestene som ble levert på G60.

Men nå tror jeg ikke vi skal ødelegge prosjekttråden til Tore, bør heller vente i spenning på en ny update ;)

- VW Golf II GTI -

RIP - VW Golf II GTI 16v & 1.6 CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare diskuter i vei, dere ;) Lærerrikt det :)

 

Men som sagt, Golf G60 Limited, er G60 16v og kom med 210 hk. (Meeeeeeeget sjelden)

 

Det som bekymrer meg mer er 6 syl.. .. ..

 

Men vi får se ;) Skal nok få den på veien uansett.

 

Skal heller ikke legge ut noe kjennetegn på bilen her.

Mvh Tore

VW Golf II Vr6 prosjekt

VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =)

79' Golf LD, søndagsbil

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den hadde ikke Møller Haugesund kjennskap til i det hele tatt, ei heller den versjonen som ble levert med 8v turbo og dermed ca. 170-180 hest v/0.5-0.6 bars ladetrykk.

Møller har blitt skikkelig vanskelige på godkjenningspapirer fra "special-edition" 2'er Golfer, så.

Men hvis Tore sier at han allerede har dialog med BT, så får han sikkert godkjent denne, hvis ikke hadde han nok fått beskjed om dette allerede ;)

 

Og Tore; Nå vil vi ha minst en stor oppdatering til jul :heyyou:

(vet det kanskje er vanskelig, vil bare ha oppdatering jeg :hello: )

- VW Golf II GTI -

RIP - VW Golf II GTI 16v & 1.6 CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den hadde ikke Møller Haugesund kjennskap til i det hele tatt, ei heller den versjonen som ble levert med 8v turbo og dermed ca. 170-180 hest v/0.5-0.6 bars ladetrykk.

Møller har blitt skikkelig vanskelige på godkjenningspapirer fra "special-edition" 2'er Golfer, så.

Men hvis Tore sier at han allerede har dialog med BT, så får han sikkert godkjent denne, hvis ikke hadde han nok fått beskjed om dette allerede ;)

 

Og Tore; Nå vil vi ha minst en stor oppdatering til jul :heyyou:

(vet det kanskje er vanskelig, vil bare ha oppdatering jeg :hello: )

 

Jeg har nok litt på lur... Venter på ledningsnettet som jeg kjøpte på tirsdag, og når det kommer, blir det ordning!

 

Også litt fremgang i stereoen.

 

Men vil ikke si jeg har hatt en lang, utfyllende dialog, men vi prata i en ti minutters tid, og om en søknad og greier, og at det skulle gå.

Mvh Tore

VW Golf II Vr6 prosjekt

VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =)

79' Golf LD, søndagsbil

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

faen, SE PÅ DET HER A ! 17åring som demonterer bilen sin, setter den sammen igjen, demonterer og setter den sammen igjen osvosv, og hvis de nye delene ikke passer så fiksern jo det å, uansett.. helt villt. Jeg som sliter med å bare stramme håndbrekkswiren min på passaten...............................................(flau) Er en energimontør med bilstereo som hobby jeg da :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

faen, SE PÅ DET HER A ! 17åring som demonterer bilen sin, setter den sammen igjen, demonterer og setter den sammen igjen osvosv, og hvis de nye delene ikke passer så fiksern jo det å, uansett.. helt villt. Jeg som sliter med å bare stramme håndbrekkswiren min på passaten...............................................(flau) Er en energimontør med bilstereo som hobby jeg da :p

 

Heisann.

Takk for rosen! Moro å høre :D

 

Men hvis du jobber med bilstereo og sånn, vet du kanskje hvor mye tykkere kabel jeg må ha når jeg flytter batteriet bak! Er en 2 meter lang 5 mm^2 som nå blir 4, og en 1 m lang 25mm^2 som nå blir 6!

 

 

skal du ha smale fangere ?

eller er de bare der for test reason =)[/Quote]

 

skal du ha smale fangere ?

eller er de bare der for test reason =)

 

btw det kommer seg na, og en ting til var det vrient å legge inn G3 dash ?

 

Stemmer det, Eirik ;) Det BLIR små fangere uansett!

 

Det er mange som er skeptisk til bakluka, siden det blir opa-kult vs. hardcore styling.

 

Men det blir ikke må samme måten som RS fanger, som ødelegger linjene på bilen og virker rund på en ellers firkanta bil. Cleana bakluke gjør det bare mer ryddig, og færre detaljer. Det er liksom ikke noe som skjærer seg i forhold til resten av bilen!

 

min mening!

 

btw det kommer seg na, og en ting til var det vrient å legge inn G3 dash ?[/Quote]

 

Vel. Ja og nei. Er plankekjøring å sette inn selve dashen, men innmaten er litt værre. Uten å skjære i stykker den kanalen, er det en ordentlig drittjobb å tilpasse varmeapparatet. Kunne ha skjært i kanalen, men tør ikke, for tror det svekker bilen i sidekollisjoner osv.

 

Du bør også ha motor, elektronikk og styresnekke fra golf III, så du slipper å tilpasse elektronikken og rattstammen.

Mvh Tore

VW Golf II Vr6 prosjekt

VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =)

79' Golf LD, søndagsbil

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår