J_A_H Skrevet April 19, 2008 Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 Ah... Jeg har vært og smugtittet i dag.. Tro meg.. Denne bilen blir 'one of a kind' Jeg har ikke ord.. Siter Jeg skulle skrevet noen vise ord her.. men Polo Classic har skrevet noe som er så bra så da gidder ikke jeg overgå det.... punktum... ( credit$..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boundish Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 er spent på detta Siter 1990(1991) Nissan Primera 2.0 SLX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Nye bilder? Gleder meg til å se hva som har skjedd siste mnd ;) hehe :D Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vincent_vega Skrevet Mai 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 Vanvittig bra tråd T_A_H! Denne bilen blir virkelig noe for seg selv! :thumb Håper du får den godkjent, så kan du hjelpe meg med godkjenningspapirer når jeg får fingern ut med min golf. (Hint Hint!) Hehe... når jeg får plass og skru, bor i blokk for tiden så jeg har god tid til å sanke deler... Bruker du bremser fra G3 VR6? Da må man vel bruke bremsekraftforsterker fra G3 også? Siter 99'mod Audi A6 1.8T avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Juni 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 Det har vært vanskelige tider om dagen, og jeg har nesten ikke fått gjort noenting, men det begynner å roe seg, og i morgen skal jeg handle inn mye rart. Så skal få fart på sakene nå :) Egentlig bare smårusk som mangler... Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badabom Skrevet Juli 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 Solgte du ledningsnettet til gti'en også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Juli 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2008 Vi Vil C Bilder!!!!!:d Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjbakk Skrevet August 1, 2008 Rapporter Share Skrevet August 1, 2008 hei, lurte på om du har koblings skjema til VR6èn? får ikke tak i det:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loyfah Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 øy. :o update ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet September 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2008 Heihei. Etter mange forgjeves forsøk på å finne feilen, og mange nye deler som kan ha vært feilkilden, har jeg enda ikke lykkes. Og det er 1 uke til oppkjøringen. MEEEEN i dag har jeg levert den til Flissundet Motorservice, et kult sted, hvor de liker å fikse sånne ting. Så da forventes den å være i orden i løpet av noen få dager!! ;) Da gjenstår det bare montering av lys og stereo. Samt kjøleanlegg og en servoslange og et bremserør. :) Her er et bilde jeg tok før jeg leverte den! (Med demontert front). JA, den skal få justerbart så fort som mulig. haha. Kommer bare til å ha skilter på einseren i år. Har ikke råd til å forsikre 2 biler. Dessuten er det et par ubet. årsavgifer på VR6'n, så drøyer registreringen til 2009. Men blir nok en del prøveskilt-kjøring ;) hei, lurte på om du har koblings skjema til VR6èn? får ikke tak i det Heisann. Har funnet en versjon jeg tror er pålitelig på nettet. Men har linken på en annen data, men skal legge den hit så fort som ¤%#"& :D Solgte du ledningsnettet til gti'en også? Ja. Like inn til sikringsboksen. Men resten har jeg. Men det er likt på alle 2'ere! Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet September 4, 2008 Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 Gøy å c d begynner å skje noe her:) Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet September 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 Det sier jeg og ;) hehe.. Har liksom ikke vært så motivert at det gjør noe den siste tiden. Men nå begynner motivasjonen å komme igjen;) Har også lenge gått å siklet på et nytt prosjekt, som jeg går igang med rett etter VR6'n er ferdigstilt! Dette blir et uten- skilt- prosjekt. Mer vil jeg ikke si... :D Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J_A_H Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 T_A_H har lov til å kjøpe øl i dag... førerkort har det visst blitt og..Så da blir det vel noe rulling i nærmeste fremtid vil jeg tro.. GRATULERER!! Siter Jeg skulle skrevet noen vise ord her.. men Polo Classic har skrevet noe som er så bra så da gidder ikke jeg overgå det.... punktum... ( credit$..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 Grattis :) Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet September 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Tusen takk ;) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg