theopelking Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 Tackar... Har solgt sideskjørtene, men tok formen av dem, så du kan få dem og støpe dine egne! Ganske enkelt, men tar litt tid og tålmodighet........ kansje det=),har noen skjørt liggans å shu,som jeg egenlig skulle ha på vectra,men ble for korte,vet duh hvor lang golfen er på siden a?el hvor langt skjørte må være? Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet April 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 kansje det=),har noen skjørt liggans å shu,som jeg egenlig skulle ha på vectra,men ble for korte,vet duh hvor lang golfen er på siden a?el hvor langt skjørte må være? hmm.... tror de er 173cm. Dette var til en einser, men det er ikke noe problem å skjære ut så det blir 185 cm.... Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet April 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Kommer en update i morgen, men har ikke fått gjort noe særlig, siden jeg har vært på hytta ;) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 hmm.... tror de er 173cm. Dette var til en einser, men det er ikke noe problem å skjære ut så det blir 185 cm.... tnx=) nå anna stæsj å selge til 2er da?m3 speil el nå anna styling,tuning? Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet April 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Har vel bare igjen sånn filt til å dekke bakskjermene inne i bagasjerommet, ellers er alt solgt :o Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet April 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 Har vært mye annet å gjøre nå, men har fått sveiset og tinnet bakskjermene (glemte å ta bilde), tectylert understellet og laget med et superdupert "pauserom" i kjelleren hvor jeg var før, og som jeg snart flytter ned igjen. Her er rommet; Så fort temperaturen er oppe, blir det vasking og inn med stereo, noe bord og stoler, og kaffetrakter osv :D Pianoet er også på plass :) Og sånn ser golfen ut nå; Kjøper grunning denne uken og går i vei med grunning inni. Så bli det rep. av noen (mange) karossskader. Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 haha.. så bra.. pauserom i fjøskjelleren med piano!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet April 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 haha.. så bra.. pauserom i fjøskjelleren med piano!! :) Det blir skikkelig koslig der, serru :) Pianoet er når jeg blir irritert på en fastrusta skrue eller noe sånn, for da kan jeg dra ei låt og bli i godt humør igjen... Dessuten klager alle når jeg spiller inne etter kl. leggetid ;) JEg tror også det vil bli lettere å få med venner på dugnad der :D EDIT; Fikk også kaffetrakter i dag... Tenker det trekker dugnadsvillige venner :D Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet April 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 En ting er å skrape vekk asfaltplatene, men å pusse bort limet er enda værre!! Men litt tålmodighet er kult:) Så füller ble det til slutt.:) Lot være å ta bort de fremste alfaltplatene. Derfor ser det litt søplete ut under dashen. Har også gjort noen småting som å pusse ned motorrommet, sveise noen unødinge hull i torpedoveggen, og ta bort det andre viskerhullet. På bildet er det ikke pusset ferdig. Her er bildene; Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 Stå på gutt dette blir drit bra... Gleder meg virkelig til å se denne bilen i live... Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet April 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 Takk...:) Blir spennende nå som det begynner å skje andre ting enn sveising av rust og andre hull* ;) Skal snart ta med bilen til Skarnes og høre hvor mye de skal ha for å blåse på litt lakk... Men må først tenke rundig gjennom hva mer jeg må gjøre.... Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 Får nesten høre med de om dem vil sponse deg litt hehe Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet April 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 Hehe.. Går an det. Ellers tenkte jeg på å lage en hjemmeside hvor jeg kan ha en reklameting, som jeg får inn penger ettersom folk trykker på reklametingen :) Mitt innlegg nr 500:D Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 ja går jo ann det oxo.. Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super_truls Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 Damn! For et pågangsmot! Har lest gjennom hele tråden din nå og er helt målløs jeg! Du gidder vel ikke pakke sammen litt av pågangsmotet ditt og sende til meg, slik at Audien blir ferdig?(angel) Rått prosjekt! Når/viss den bilen skal selges om non år så er den solgt hehe.. Lykke til videre!! og pøs på med bilder!! Mvh. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg