scrat Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 eru sikker på at det er damer å ikke katoyer a ;) haha Siter -67 VW boble (herbie) -78 Volvo 242 V8 -78 Volvo 242 4x4 turbo Sheriff Edition -01 Ford F250 *Powerstroke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 eru sikker på at det er damer å ikke katoyer a ;)haha Ja, merket ingenting til det:uhhmmwhat?: ...vi møtte en turist som trodde han hadde gjort et jarp, han kom gående hånd i hånd med ei(en)katoy, tror alle så det bortsett fra han....:roll: --------------------------- Til mandagen skal jeg sveise ny bensintank, og prøve å bli ferdig med den siste sveisinga på bilen. Gleder meg til å begynne å sparkle, grunne og lakke deler nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tveit'n Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 dette ser meget bra ut. er litt sliten no, har lest gjennom 63 sider*:P Siter Tveit'n Performance Volvo 740 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Mars 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 En bitte liten oppdatering. Har begynnt på ny tank. Knekte i 1mm plate, den blir 25 cm høy, 25 cm bred, og 70 cm lang, så da kan matte ekspertene her regne ut hvor mange liter den tar. Legger inn ei skvalpeplate 5 cm fra bunnen som jeg lager flere hull i på mitten, og monterer trykkrøret under den på mitten. Returen kommer inn på toppen og går i rør ned under skvalpeplata. Røra er 9mm innvendig, håper det holder til mitt bruk. ...men ryggen krangler som vanlig, så det blir å ta tiden til hjelp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mars 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 25 cm * 25 cm * 70 cm = 2,5 dm * 2,5 dm * 7 dm = 43,75 dm^3 = 43,75 liter :D Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Mars 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 25 cm * 25 cm * 70 cm = 2,5 dm * 2,5 dm * 7 dm = 43,75 dm^3 = 43,75 liter :D Takk. 43 liter er ikke så galt, trodde ikke det hadde blitt såpass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toroen Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 sjedd no mer her da?:) Siter Volvo 244 78mod.. B21et Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet April 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 sjedd no mer her da?:) Veldig lite. Ryggen krangler, så jeg drøyer det til det blir litt varmere i været. Det eneste som skjer nå er at jeg handler litt deler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stefan Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 hva me litt bilder av gromdelene?? ;-):yodude: Siter Racern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet April 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 hva me litt bilder av gromdelene?? ;-):yodude: Det har ikke blitt så mye gromdeler. Har kjøpt hydr. clutch pumpe/pedaler og bremsekraftforsterker til 245 av Mr.ccM på forumet her. Har bestilt elektriske vinduer på ebay. Jeg har fått et lite skadeoppgjør nå, så da blir det å kjøpe nye støtdempere, nye fjærer bak fra åkrene, lakk så jeg kan få lakert motorrom, koffert innvendig, dasj og under bilen, men før lakkering så må jeg få sparklet ferdig. Tanken er nesten ferdig sveiset, så da blir det snart å legge opp nye bensinrør og div. Planen er å ha bilen orange, bakstilling og forstilling mørk alu. og motor/gir blir vanlig alu. farge. Jeg har bestemt meg for å lakere motor/gir, tror det blir penere en å ha det orginalt alu. Alle skruer.muttere og bolter blir sendt til el.forsinking. Slik ligger det ann nå, men ting tar tid pga problemene med ryggen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Prosjektet ligger fortsatt dødt, men nå er det ting på gang. Har fått nye elektriske vinduer fra ebay. Skal handle lakk, sparkel, epoxy +++ til helgen. Var å kikka på den nylakerte løpsbilen til kompisen min i kveld. Han hadde kjøpt nye bremser som han skulle ha bak (de han har foran er enda råere). Det var bolt on bremser foran til 242. Slissa skiver på 300 mm. calipere og adaptere til 10000,- Dette må jeg bare ha. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast_740 Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Grymt! Må få fart nå... Lenge sia det har skjedd noe ja! Siter Biler nå: 1990 740(FK,940 etc) 1973 144(bruksvogn) 1987 740 (bruksvogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kastel Skrevet Juni 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 Lenge sida du har oppdateter nå sjer det noe :) er nysjerig :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 Lenge sida du har oppdateter nå sjer det noe :) er nysjerig :D Har ikke skjedd en dritt..... ..men jeg skal faktisk sveise bilen ferdig denne uka. Tenkte at jeg måtte få lakert den under,i koffert, motorrom, og inni snart. Har kjøpt lakk, det ble en knall orange volswagen farve. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Juni 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 Har fått gjort litt i dag. Ryddet først hele garasjen da den har vært snekkerverksted i noen mnd.... Fikk litt mere arbeidslyst når det ble litt ryddig. Demontert buret, skjært av det ene bakre festet, montert buret igjen og så sveise feste på igjen. Måtte gjøre dette da det drog seg 5mm da jeg sveiset første gangen. Har nå demontert alt igjen. Har sveiset litt mere på tanken, men manglet en 65mm hullpipe, så der får jeg ikke gjort mere før i morgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg