242-T5 Skrevet September 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 Det ser ut som det er bulk i skjermen oppe med lykten....men det er det ikke:) må være vinkelen bilde er tatt i som gjør det...hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut ertsaas nilsen Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 dette blir vedlig fra:) stå på vidre! Men hvilken grill skal du ha? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet September 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 dette blir vedlig fra:) stå på vidre! Men hvilken grill skal du ha? Må vel lage noe selv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet September 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 Vi jobber med fanger'n, men vi er forferdelig usikre på om vi skal ha den på eller om vi bare skal skjære den av igjen, så derfor har den ikke blitt ferdig. Blir VELDIG glad for noen tilbakemeldinger for å høre hva dere mener. Som jeg skreiv så er vi VELDIG usikre. Ta en kikk og vurder...... Som dere ser så er fanger'n ikke sveiset i skjermen, kunn i frontstykket. Det er sveiset fast en mutter inne i fanger'n så den blir skrudd fast fra innsiden i skjermen. Måtte legge på panseret for å se om det så bedre ut. Fanger'n er bare laget ferdig til mitten,det er jo dumt å lage den ferdig om den skal skjæres av igjen. OK....nå kan dere kommentere....hehe De nye lyktene skal monteres lenger ut i siden av skjermen, det er de gamle lyktefestene som står i nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 Vet faktisk ikke hva jeg skal mene... Var pent, og ikke :S.. Tror jeg mener at den er for "klein" aka tynn i høyde.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet September 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 Vet faktisk ikke hva jeg skal mene... Var pent, og ikke :S.. Tror jeg mener at den er for "klein" aka tynn i høyde.. Kan vel være enig der, men det er lik bredde som bak, nå skal den jo ikke se ut som en 242 fanger heller da.... Tar gjerne imot flere kommentarer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokim Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 synes det ser bra ut men tenkte også først at den muligens var litt spinkel men den kommer jo til og stå i stil med bakfangeren og som du sier skal den jo vere mindre en 240 fangeren. tror det blir helt topp når alt er ferdig og med lakk og det hele. rå maske og apparat du har! Siter # 1996 940 herregårdsvogn # 1969 Amazon 122S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 syntes det så perfekt ut til bilen jeg da. og syntes bilen din skal ha den fargen som fangeren er i :) hadde blitt sinnsykt stillig :) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet September 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 syntes det så perfekt ut til bilen jeg da. og syntes bilen din skal ha den fargen som fangeren er i :) hadde blitt sinnsykt stillig :) Bart stål er vel ikke å annbefale...men jeg hadde tenkt meg orange Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokim Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 nei bart stål blir litt vanskelig og holde vedlike muligens. orange blir sikkert rått det. har du vurtert sølv eller? Siter # 1996 940 herregårdsvogn # 1969 Amazon 122S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav'en Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 Såg veldig spinkelt og tomt ut uten, må ha noke som bryter framme! Siter Old Volvos never die, they just go faster. 1993 Volvo 940 Turbo 1979 Volvo 242 DL 1988 Volvo 240 - 199? Volvo 245 - 1986 Volvo 760 - delebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet September 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 Såg veldig spinkelt og tomt ut uten' date=' må ha noke som bryter framme![/quote'] Tenker du under fangeren i luftinntaket? Om ja så har jeg tenkt å lage en "grill" under der i rundtstål eller rør Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet September 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 Såg veldig spinkelt og tomt ut uten' date=' må ha noke som bryter framme![/quote'] Er vel noe slikt jeg har tenkt meg det under. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 Sykt bra arbeid ! Liker det jeg ser meget godt:) Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovlov86 Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 Ha fangeren på syns jeg. :) Siter [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg