Gå til innhold

Koblingskjema for facelift lykter

Ranger emnet


tiny_one

Anbefalte innlegg

Fant en deleliste på http://www.quattroco.com

 

4x H7 halogenpære á kr 130.-

2x gul blinklyspære á kr 15,-

2x parklyspære á kr 10,-

2x kontakt til lykt á kr 50,-

10x kabelsko á kr 10,-

10x kabeltetninger á kr 5,-

 

Gamlelyktene he hailt andre koblinga.. Korleis fikse dette? Mine nye facelift-lykter har ikkje engong kontakter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quattroco.com har tegning på denne omkoblinga, bare å ringe han å spørre kanskje?

Og hvis man studerer lykta å måler litt, så er det ikke så vanskeli.. Men husk at på de gamle lyktene var tåkelyset innebygd. Å når du slår på langlys vil disse lysene slå seg av. Så hvis man skal koble tåkelys nede i fangeren ved å bruke den gamle styrestrømmen, vil kurvetåkelysene slå seg av når langlysene er på.. Bare til opplysning..

Mitsubishi Pajero TDI 92'

Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt*

Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt*

Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt*

VW Vento 92' 1,8 CL *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan den gamle lyktemotoren brukes på den nye lykta? Ka er løysinga på dette?

 

Du må kjøpe nye motorer!

 

Quattroco har dette. De koster 300kr pr stk. Du trenger 2 stk!

2007 Audi A3 S-Line 2.0TDI 170hk Quattro

1993 BMW M5 - Banebil

2003 BMW 320 DA M-TECH II

1997 Audi A4 TurboQuattro TS-Racing

1991 Mercedes 190E 2.5-16 Evolution I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det forresten mulig å ettermontere de motorene på en A4 som ikke har hatt justering fra coupeen tidligere? er vell krav om det hvis man skal ettermontere xenon.. Eller hvis man allerede har gjort det.. :rolleyes:

Mitsubishi Pajero TDI 92'

Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt*

Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt*

Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt*

VW Vento 92' 1,8 CL *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å ha lest at hvis man skal ettermontere xenon så må lyktene kunne stilles fra kupeen.. Har ikke det på min, men ingen som blinker eller signaliserer til meg når de møter meg, så jeg regner med lysene er bra innstilt.. tror faktisk ikke det går ann å justere de lavere heller..

 

Men noe som irriterer meg er dugg på ene lykta.. Why?? og nå som det er blitt veldig kaldt oppe hos meg fryser det i tillegg inne i lykta.. :/

Mitsubishi Pajero TDI 92'

Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt*

Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt*

Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt*

VW Vento 92' 1,8 CL *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å ha lest at hvis man skal ettermontere xenon så må lyktene kunne stilles fra kupeen.. Har ikke det på min, men ingen som blinker eller signaliserer til meg når de møter meg, så jeg regner med lysene er bra innstilt.. tror faktisk ikke det går ann å justere de lavere heller..

Må ha automatisk høydejustering og lyktespylere for at det skal være helt lovlig å ettermontere. Sånn reglene er iallefall, om det sjekkes eller ei vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det forresten mulig å ettermontere de motorene på en A4 som ikke har hatt justering fra coupeen tidligere? er vell krav om det hvis man skal ettermontere xenon.. Eller hvis man allerede har gjort det.. :rolleyes:

 

Ja det skal være mulig:

http://www.audiworld.com/tech/elec.html

 

 

 

Riktig som al3x sier at med xenon lys så skal høydejusteringen være automatisk, om du laster den tungt bak så skal ikke lysene blende andre.

1997 Audi a4 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No e lyktene montert, uten motor, gjekk heilt fint. Men koblingsskjemaene som ej fann rundtom, nordicaudi for eks, stemte ikkje litt engong, måtte berre prøve sej fram, gikk heilt fint! No gjenstår berre å justere lyktene. Jeg kunne justere gamlelyktene ifra cupeen.. men ej he ikkje xenon, so då slepp ej vel? Jaja, ingen som sjekka slikt likevel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår