S-2000 Skrevet August 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 Ja, virkelig på tid, Kristine... (Right?) Gratulerer med Sol! Det skal bli koselig å treffe deg på de fremtidige Honda-treffene... Lykke til med bilen, og hold meg gjerne oppdatert i planene dine.. /Eric Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kpkp Skrevet August 26, 2003 Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 ja..hehe.. riktig! :) jo takk! det var deilig å endelig ha bilen i gårn MIN!hehe.. ja, det skal bli morro med honda treff nå og gleder meg virkelig å innta dette honda miljøet, som jeg har fått så bra inntrykk av :) jeg skal holde deg oppdaterte i allt jeg vill gjøre med bilen vettu :) har forresten vært i sweeden idag og kjøpt høytalere og cd spiller! stakkars bilen min..den hadde en ussel liten kassetspiller med sprengte høytalere i... (er ikke lett når en dævhørt gammel *gammel og gammel..50 år* har spillt rolling stones for fulle muger på kassetspilleren, med 10 watts høytalere.. da sier det seg selv...at denne kassetspilleren og høytalerne har vært nærmere talt voldtatt..så når jeg mener at jeg må begynne på skrætsj, så må jeg begynne på totalt skrætsj! men det koster å væra kar??hmm..jente?! koselig å se at folk bryr seg, og det å dele erfaringer og gleder med andre entustiaster er toppen av herligheta!:) ;) -kristine- Siter polo fever! solgt: http://www.cardomain.com/id/pologirl solgt: http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=11258 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW4 Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 En som jeg kjenner som har en gul del sol, muligens den du så utenfor smart-club..Han driver å skal selge den..Ikke så noe stylet, men felger og effekt anlegg er det på den.. Siter X: 2002 Yamaha R6 X: 2000 Golf X: 1999 Audi TT X: 2000 Golf 4 Jubileum X: 1998 Golf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet August 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 That's the one... Du får ønske han lykke til... Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Jeg syns CRX del sol'en din og MX-5 til hu i Autofil kan ligne litt på hverandre, samtidig som dere ligner på Honda S2000 :) Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quicksilver Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 hvor er det S2000 kommer inn i bilde her?? sitter det en S2000 motor i den?? Siter 1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk 1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk 2000 Supra TRD widebody GT45R Team Quicksilver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Originally posted by Quicksilver hvor er det S2000 kommer inn i bilde her?? sitter det en S2000 motor i den?? Nicket på personen ? S2000'n Del Sol <--- betyr jo Del Sol'n til S2000. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quicksilver Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 S2000 og del sol er jo 2 forskjellige biler da?? ene en grevling og den andre en rwd cab.?? så han kaller seg S2000 men kjører ikke det da kansje? Siter 1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk 1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk 2000 Supra TRD widebody GT45R Team Quicksilver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet September 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Har benyttet nicket S-2000 (vel og merke Honda's bil skrives S2000) i nærmere tre-fire år nå igjennom internett sammenheng, og har ikke følt noe behov for å bytte nick bare på grunn av at jeg har kjøpt meg ny bil. Jeg het S-2000 når jeg kjørte MX-5, så vel som når jeg nå kjører Honda CRX del Sol... Ellers så har ikke Honda's cabriolet (som det skal sies er en av drømmebilene mine, derfor valget av nick back then) noenting med bilen min og gjøre. (Foruten om at de har vel begge en meget lekker front.. :D) Når jeg tar neste steg opp i bileierskapet kommer det mest sannsynlig til å stå mellom en S2000 eller NSX, men nicket vil forbli det samme. Så som CrZy_T sier, nicket er rett og slett meg og ingenting med CRX'en og gjøre. Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomasK Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Så bilen din nå live kl. 13.50 4 sept. :) Du sto faktisk parkert utenfor kontoret mitt her. Fin bil, men ikke puss dash'en med håndkle da.. det er harry! :P Siter 2007 Ford Mustang Shelby GT 1977 Ford Mustang II Mach 1 5.0 2005 Chevrolet Colorado 3.5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet September 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Heh, heh... Jasså ja, det var du som dunket i vinduet? Harry? Hmm.. heheh... La merke til at det var så blitt mye pollen/støv på dash'en i det jeg gikk ut av bilen så så en kjapp tørke session var "sorely needed". :D Jeg skal heller la være å gjøre det utenfor vinduet ditt neste gang... :P Var på besøk for å skrive under avtale, skjønner du... Anyways, hyggelig å ha en annen bil interessert fyr på Komplett... Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg