Gå til innhold

Lillehammer ( Ny Tråd - On topic this time!! )

Ranger emnet


olehenri

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har jeg lett litt, her er bilde av den gull civicen..

 

DSC00218.jpg

 

 

 

Og spotta den nye TT i en garage i natt! med de nye skiltene som jeg digger! :D

 

Faen, den nye TT er RÅÅ!

 

DSC00287.jpg

 

 

Bildene er tatt med samme mobilkamera, bare det av civicen er max zoom da jeg var langt unna

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nye TT'n rullet ut på veien første gangen med skilt i går på Auto...

200hk turbo Q

Gamle sjefen som har kjøpt denne (par og 70 år)

Den nye TT'n er mye finere enn den gamle, tøft interriør også.

 

Vet ikke helt om jeg liker de nye skiltene altså...., hadde man fjernet skiltet hadde det blitt enda mere veteran look..(fint på ny bil?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann folkens. Ny på forumet..

 

Jeg har sett den TT'en et par ganger, mye penere enn den forrige modellen om du spør meg..

Utover det har jeg spottet en blå 911 996 c4s på Rimi borte ved Hydro Texaco for en ukes tid siden. En sort Maserati 3200GT ved Lilletorget for kanskje en måned siden.

 

I sommer var det tre ferrarier 360, 360 spider og 355, en maserati 3200gt og en Porsche Carrera parkert utenfor Breiseth Hotel.

 

Møtte på en svenskregistrert 911 997, noe som faktisk kunne være GT3 for halvannen månedsiden på veien som går nedenfor sykehuset.

(jeg er tilflyttet student, så kan ikke alle gatenavna)

 

Anders

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann folkens. Ny på forumet..

 

Jeg har sett den TT'en et par ganger, mye penere enn den forrige modellen om du spør meg..

Utover det har jeg spottet en blå 911 996 c4s på Rimi borte ved Hydro Texaco for en ukes tid siden. En sort Maserati 3200GT ved Lilletorget for kanskje en måned siden.

 

I sommer var det tre ferrarier 360, 360 spider og 355, en maserati 3200gt og en Porsche Carrera parkert utenfor Breiseth Hotel.

 

Møtte på en svenskregistrert 911 997, noe som faktisk kunne være GT3 for halvannen månedsiden på veien som går nedenfor sykehuset.

(jeg er tilflyttet student, så kan ikke alle gatenavna)

 

Anders

 

svenskreggà? hvit? da er det en gt4

 

Ferrari etc utafor breiseth, stemmer, var en av sjefene i first kjeden som var på tur med noen kamerater :)

 

Den ene ferrarien sto på henger noen dager etter utafor der også, hadde streika på en eller annen måte

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når du sier det, kom jeg på at jeg har susa mye med hva som sto bak på den hver gang jeg så den, har vært innom gt4, gts og gt3 mener jeg :P

 

men hvit, jævlig fet!

:D

:)

 

Det kan ha vært gt3 RS, en lettere versjon av gt3. Den synlige forskjellen fra en vanlig gt3 er i hovedsak carbon-vinge og speil, men såvidt jeg husker var vingen hvit på den jeg så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår