Gå til innhold

Lillehammer ( Ny Tråd - On topic this time!! )

Ranger emnet


olehenri

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

:)

 

Det kan ha vært gt3 RS, en lettere versjon av gt3. Den synlige forskjellen fra en vanlig gt3 er i hovedsak carbon-vinge og speil, men såvidt jeg husker var vingen hvit på den jeg så.

 

ja hele bilen var hvit, bortsett fra felgene mener jeg.

skam lav, brei som faen, og mega råå! :D

 

Men, jeg er fortsatt ikke sikker på gts, gt3, gt4 :P veit hvertfall at det sto GT der :P

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte altså på modellen "GT4" fra Porsche, noe jeg ikke kan huske å ha hørt om. Lurte bare på hvordan denne så ut.

 

er usikker på hva som sto der! står mellom gts, gt3 og gt4 :P

 

jeg hakke peiling på de der, har liksom bare hørt om 911 :P

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså, mamma kjører på e6. med han fyren bak seg.. og han svinger ut til høyre.. på akselrasjonsfeltet, for å kjøre forbi.. det er ikke lovlig.. ikke lov å kjøre forbi på høyre sie uansett.. ikke i følge en trafikk lærer på vegvesnet på lillehammer.

 

 

For det første så har du fått til 5 skrivefeil i den setningen der!

For det andre så finnes det ikke noe vegvesen lenger, det finnes ett biltilsyn.

Og for det tredje så jobber det ingen trafikklærere på biltilsynet. Det jobber sensore der.

 

Og for det fjerde, så må vel til helvete mora di tåle å bli forbikjørt uten at du skal lage noen stor sak utav det????? Var det en skummel forbikjøring???? Måtte mora di bremse, eller foreta en unnamanøver for å unngå kollisjon????

Sannsynligvis ikke! Så med andre ord er det en bagatell!

Og kom ikke her og si at du aldri kommer til å foreta en sånn forbikjøring selv en eller annen gang i livet ditt, når du er passe irritert over den grautnissen som ligger foran deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår