Gå til innhold

Lillehammer ( Ny Tråd - On topic this time!! )

Ranger emnet


olehenri

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kjørte du volvo 940 elns i øyer i dag ole?:s syns det var deg bak rattet.. så en grønn civic hb '97 elns.. med lexus lykter i dag:P ikke fin..

 

 

hÆ?

 

da måtte det ha vært i søvne :P

 

grønn civic?! ikke denne? http://www.nippon.no/99VTEC_hb_kawagruen/index.htm

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke den civic'n der nei.. mørk grønn.. ikke styla heller tror jeg.. så bare ut som eff anlegg, ny grill, og lexus lykter.. grei lyd:) sto vel også vtec i toppen av ruta.

 

Den så jeg i dag tror jeg. Satt vel Torshov bakpotte på den.

98 Audi a6 1,8tq

92 Vw Passat 1.9tdk

82 MB Gelenderwagen 300Td

X 85 Audi 100cs quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si det finnes ufattelig mye stygge japsebiler og ruller rundt på veiene, men den Blodstrupmoen linka til oppi her er vel noe av det værste jeg har sett!!!!!

Førstemann jeg ser som kjøper den bilen skal jeg personlig slå ihjel med en plastikkspade for unger!

 

Hvem er det forresten som dreiv å feis rundt i den gullfarga japse-børsa i går kveld? Hadde jeg hatt en bil som gikk så dårlig, så hadde jeg vært flau. Tror nesten jeg skulle kunne kjørt fra den med HiAcen jeg kjørte akkurat da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si det finnes ufattelig mye stygge japsebiler og ruller rundt på veiene, men den Blodstrupmoen linka til oppi her er vel noe av det værste jeg har sett!!!!!

Førstemann jeg ser som kjøper den bilen skal jeg personlig slå ihjel med en plastikkspade for unger!

 

Hvem er det forresten som dreiv å feis rundt i den gullfarga hiroshima-knallerten i går kveld? Hadde jeg hatt en bil som gikk så dårlig, så hadde jeg vært flau!!!! Tror nesten jeg skulle kunne kjørt fra den med HiAcen jeg kjørte akkurat da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blodstrupmoen

 

Skjerp deg.

 

 

 

Hvem er det forresten som dreiv å feis rundt i den gullfarga hiroshima-knallerten i går kveld? Hadde jeg hatt en bil som gikk så dårlig, så hadde jeg vært flau!!!! Tror nesten jeg skulle kunne kjørt fra den med HiAcen jeg kjørte akkurat da!

 

ESI Coupe Vtec 1,6l 125 hk. Fra Fåvang.

 

har vel blitt nevna her nok til at de fleste har fått med seg den

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår