Gå til innhold

Lillehammer ( Ny Tråd - On topic this time!! )

Ranger emnet


olehenri

Anbefalte innlegg

Nå er det endelig min tur:

 

Til deg som ble så forfjamsa over at sinke-mora di blei forbikjørt ved jørstadmoen: Dere har da for faen kalt det for ett AKSELERASJONSFELT hele tråden. Det eneste som ble gjort der var å AKSELERERE. Må da vel være lov det???? Bruk huet til noe annet enn å skille øra med!!!!!

 

Til hvem dere nå er: Ikke mess med 240. Bofors-Power lenge leve!!!!!

 

Og til S2-Kongen: Helt riktig!!!! Quattro-føre!!!!

neggu faen om det er lov! er jo uansett ikke lov å kjøre forbi en bil på høyre side av den bilen man kjører forbi!

sorry for O.T oleh

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Om det er et felt der så er det vel ikke ulovlig. Spørsmålet er vel om det er lov for trafikken å legge seg ut i akselrasjonsfeltet.

Men nok om det. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er et felt der så er det vel ikke ulovlig. Spørsmålet er vel om det er lov for trafikken å legge seg ut i akselrasjonsfeltet.

Men nok om det. :)

 

altså, mamma kjører på e6. med han fyren bak seg.. og han svinger ut til høyre.. på akselrasjonsfeltet, for å kjøre forbi.. det er ikke lovlig.. ikke lov å kjøre forbi på høyre sie uansett.. ikke i følge en trafikk lærer på vegvesnet på lillehammer.

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer litt på hvor det lønner seg å ta grunnkurs, og øvelses kjøre i lillehammer? viss jeg får lov til å spørre? kan godt slette posten viss ikke..

 

tror jeg så deg i går i byen ole.. el bilen din. var i allefall en sølv farga civic coupe, jeg så ræva på.. ved lilletorget.. kjørte opp forbi sporten der. fikk sett den bare så vidt.

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, åja.. var ikke deg da sikkert:S i sta så jeg den grønne civic coupen som det står protec bakpå:P han på coop som eiern elns.. men stygge 3 eika felger:P

 

 

han bor oppi follebu, mener det er rett bortafor der den dødsulykka var her om dagen..

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår