Gå til innhold

Lillehammer ( Ny Tråd - On topic this time!! )

Ranger emnet


olehenri

Anbefalte innlegg

ville bare på peke at jeg ikke kjøper så dyr penisforlenger

og at jeg ikke har gjort noe vanlig hobby trim med bilen,men om du oppfattet dette som skryt så for du virkelig beklage...

 

Vi kan da fjerne dette fra forumet om du sover bedre om natta av detbabyhmm?

 

hehehehe, jaja, tror ikke helt du forstår hva jeg mener, menmen...samme kan det være egentlig :)

Du har en fin bil og noe å være stolt av, hadde bytta det meste jeg har om jeg kunne fått en bil som du har :D

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Heisann..

Men liker å bytte ut leketøyene innimellom :roll: Vi kan da ta et race en dag, så får vi se hva den DKW`n din duger til :fucku: hehe..

 

 

- Tore -

 

 

RACE RACE RACE RACE RACE RACE RACE R A C E R A C E R A C E ...... ikke no å vente med,ut å kjør :thumb

INGEN tingen er perfekt orginalt!

 

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotta en audi RS6 på veien mellom lilehammer og Gausdal i dag..:partyon:

måtte være ny i norge pga skiltene..menter den var HS regga..

 

stor å brei.. rååååååååå lyd..doble eksos..

 

noen som har bilder av den elns..:watchout

 

Sølv?

 

 

Kåre på G-Sport rudstadstuen har rs6 hvertfall, men nye typen skilt, husker ikke helt om den er HS regga el ikke, den har gått her i over 1 år hvertfall :)

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Host..... Siden dere åpenbart klarer å krangle UTEN min hjelp for en gangs skyld, så skal jeg prøve å si noe fornuftig....

 

Den derre stygge hvite Hiroshima-knallerten med svarte felger som Blodstrupmoen prata på her, er en illsint rakett! Det vil si at den har en overdimensjonert 1300 forgassermotor, sikkert på tett oppunder 60 hester og 20 newton eller noe sånn.

 

Og så over til å slenge litt med leppa as usual.... Han hadde fortsatt grusa Blodstrupmoen LETT, ettersom han faktisk klarer å gi gass på den balja.....

 

Hint til blodstrup: Sjekk med jevne mellomrom at ikke gasspedalen din ruster fast!

 

Å næmmen du da stakar.. Klarer du ikke å dra den krokete nesa di ut av kaffekoppen å INNSE at ikke alle har det så jævla travelt når de kjører i byen, å spes forbi mobil der du står å leker tøff?!

 

 

Syns virkelig synd på deg, virkelig...

 

Jeg skal stå med norges flagg å glise, den dagen du eller sykkelen din, eller bilen din er tvinna rundt en lyktestolpe x antall ganger pga uvettig kjøring.

 

Jeg er avhenig av lappen i jobben, å det veit jeg du er og, du som driv å kjøre skittentøy land og strand rundt, men godt en av oss klarer å beherske oss, en dag, blir du tatt lille gutt , godt det kun er sykkelen som faktisk klarer å gå litt da.

 

 

 

Moderatorer; slett denne tråden, eller få gjort som en av dere advarte mot en gang. Få vekk detta udyret her i fra, nyttesløst med slike idioter blandt andre som tar forumet " litt seriøst "

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å næmmen du da stakar.. Klarer du ikke å dra den krokete nesa di ut av kaffekoppen å INNSE at ikke alle har det så jævla travelt når de kjører i byen, å spes forbi mobil der du står å leker tøff?!

:)

 

å slette en tråd bare fordi noen slenger litt med leppa synes jeg blir for dumt,at Schnellfahrer synes at noen har fastrusta gasspedal må han da få mene enten det er sant eller usant.På diskusjonsforum er det både bra og dårlige diskusjoner og også endel bullshit! Trenger litt av alt for å få litt temperatur av og til er nå min mening, er det noen som blir provosert av noe de synes er bare drittinnlegg så går det vel heller ann å overse innlegget...Men det er klart hvis enn føler seg truffet så er det jo ikke lett å holde kjeft :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg driter totalt i den pålan der. om hans meninger om meg, bilene mine og kjøringa mi, my life, my problem!

Og jeg har ikke akkurat mye pent å si om han selv, men jeg klarer å styre meg, ingen kan like alle, men lar ikke det gå utover folk på et bilforum.

Godt folk veit jeg er i live hvertfall ;)

 

men han dreiv slik i den forrige også, som ble stengt mye pga han, han har fått advarsler fra moderatorer også.

 

Jeg startet en ny en for lillehammer, for å holde litt mer til topic enn den andre som spora total av, å når han fortsetter videre her, med å stortsett KUN slenge med leppa, som er retta mot nesten bare mot meg, da gidder jeg ikke stort mer, greit jeg har fyra videre opp for å se hva den gjøken klarer å få utav seg, men nok er nok for meg.

 

Enten tar moderatorer tak i det de har sagt til han i den forrige tråden, eller så får jeg de til å stenge hele tråden, så får noen andre starte en ny en.

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spotta en fin civic når jeg var på vei hjem fra jobben i dag den var grånn med noe luft intak greier på fram skjermen og sånt , tro den så meg:P btw merklig at ingen andre enn olehenri som har spotta tralla mi en gang ... :\ :P:P inngen som har sett den blå corollan med sølv dekor på som tasser rundt i lillehammer på dag tid ?? :P

Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine express
Honda del sol 1993 mod
Toyota corolla e10
Toyota corolla ae92 2dørs cupe
Subaru Forester 98mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår