Gå til innhold

Lillehammer ( Ny Tråd - On topic this time!! )

Ranger emnet


olehenri

Anbefalte innlegg

Går i Lofoten nå. Snakket med eieren tidligere i uken, og det er snakk om en sr20motor og rundt 250-300hk på 0.6bar.

 

Er enig i at dekalene er fæle. Skal ikke si hva jeg synes om resten av lakken og bilen =)

( x ) Subaru Impreza GT 94/99

( x ) Nissan 200sx s14a 97

( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3

+diverse andre vinterbiler ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er ikke sikker på om denna er lagt ut her, men her er i allefall en bil jeg spotta på Fåberg, ved gamle Prix som nå er kalt Coop Marked.

 

DSC00285.jpg

DSC00286.jpg

DSC00287.jpg

DSC00288.jpg

DSC00289.jpg

 

Ellers er det denna som står ved gamle motorspeed.

IMG_8770-1.jpg

(Grom bilen min :D) :drive2 :respect

 

Ellers er det bruksbilen min nå. For alle som er sinte på ostehøvlen min. Den blir :P

Kommer endelig stylingkitt nå :) Felger kommer litt senere, sammen med lykter. (Sota baklyktene og blinklyktene etter bildet ble tatt)

DSC00173.jpg

Volvo Amazon 1968 mod

VW Passat 1.8 1997 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe de bildene av supraen ligger her fra før, jeg "lånte" de fra deg på gatebil forumet :D

 

Lader godt gjør den og :P Ble vist ett mms bilde av at den lada 2.2 bar ca, burde rive godt i rævhåra det :D

 

Hehe, okey. Bare å låne de det ;) Orka bare ikke å se gjennom alle sidene om den var her.

 

Vil nok tro den river godt ja ;)

Dumt jeg ikke var der lenge nok så kunne jeg få hørt gromlyden i den. Men men...

 

Synes om jaguaren folkens?

Eller Opelen?

 

Opelen får front og sideskjørt i løpet av uka nå ;)

Bakdelen er i produksjon i tyskland :)

Så da er det bare å mekke som faen. Skal gjøre noe med motoren og div senere når jeg har mer penger. Bare dumt at alt koster så mye :(

Volvo Amazon 1968 mod

VW Passat 1.8 1997 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det har noe med at jeg er LITT mer seriøs forumbruker enn deg??

 

Og hva hadde det å gjøre med det jeg skreiv? At du skal ha lov til å rakke ned på andres smak, men at din smak liksom er veien til himmelen, det har da vel ikke noe med å gjøre at du er noen seriøs forumbruker?

 

jaja, det kom fra rett kjeft Schnellfahrer, ingen her inne slenger mer drit enn deg.

 

Og du bør kanskje lære deg å lese hele innlegget mitt før du åpner kjeften? Tør minne om at det var broren din som BEGYNTE drittkastinga i den forrige tråden! Og da må han dessverre tåle å få igjen litt også, uten at han nødvendigvis skal løpe til en eller annen moderator og grine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva hadde det å gjøre med det jeg skreiv? At du skal ha lov til å rakke ned på andres smak, men at din smak liksom er veien til himmelen, det har da vel ikke noe med å gjøre at du er noen seriøs forumbruker?

 

 

 

 

Hør her nå du, ALLE har hver sin smak, jeg driter i hva andre syns om min smak, og regner meg at andre driter i min smak, slik er verden, har du ikke forstått det, så har du noe morsomt å se frem til.

 

det jeg sikter til, er , Les alle innlegga som du har hatt her på bilforumet, så og si nesten alle, har vært retta kun med drittsleng MOT meg, jeg tåler det fint, men når det er KUN det du klarer å få ut av deg, så ja, jeg gikk til moderator, for å bli personhetsa av en fjott over lengre tid, utenmål og mening fordi jeg har sagt hva jeg har ment om ett par ting , ett par ganger det gidder jeg bare ikke, ikke på ett forum, hva du sier om meg rundt om til folk, driter jeg totalt i, for jeg kjenner ikke deg, og kommer aldri til å kjenne deg, eller ha noe med deg eller noe rundt deg å gjøre frivillig.

 

Hvorfor får jeg "holde på slik jeg gjør" ?

 

Har vel kanskje noe med at så og si alle de tusen innlegga jeg har her, har noe med de aktuelle temaene jeg har lagt de inn å gjøre? Med noen unntak, når jeg har svart deg.

 

Jeg er her inne for å diskutere med andre bilintresserte, dele meninger, erfaringe, lære osv, noe jeg har gjort bra i de åra her.

Det virker som du er her, kun for å være idiot, å slenge dritt å leke tøff.

 

SKJERP deg, å dra med den jævla hobbyen din ett annet sted, der noen kanskje gidder å høre på det du sier, å slutt å forpest ett diskusjons forum om biler.

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, er du som står ved skurva ofte ja :P

 

Mange takler ikke slik vinge, = behold den! :D

 

Hehe... Er nok jeg som er en del på skurva ja. Dama jobber der så er på besøk og sånn ;)

 

Smaken er som baken. Jeg skal ikke ha en veldig original bil, så vingen blir. Bare sånn at alle dere som ikke liker den kan fortsette og ikke like den :D

Volvo Amazon 1968 mod

VW Passat 1.8 1997 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår