Gå til innhold

Lillehammer ( Ny Tråd - On topic this time!! )

Ranger emnet


olehenri

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det var ei stund at du menete du var så mye bedre enn dem som sto på mobil

 

 

Har jeg ALDRI gjort, å det kommer jeg heller ALDRI til å mene!

Sjekk fakta, KJENN meg, før du kommer med slikt pisspreik!

Ja, jeg har sagt ting, men jeg har aldri nevnt navn, og de som har reagert på det, er tydeligvis de det gjelder! Så jeg har fått ut, det jeg var ute etter! Nå gidder jeg ikke en gang å bry meg om slikt lengre, verden er forskjellige, folk liker ikke meg, jeg liker ikke dem.

Jeg er som alle, jeg har mange gode venner, og mange gode uvenner!

 

Men tilbake til spottings nok en gang (og siste ) , sporer denne mer av fra bilrelaterte ting så slettes tråden, så får dere starte en egen en selv.

 

Ikke sett noe spesiellt på lenge, den blå supraen og bilen til scoobydoo sto på statoil her ei natt i helga, knall gromme biler!

 

Sett ett par nye eclipser i byen, en rød og en grønn, uvisst om de bare var på gjennomreise eller ikke..

 

Møtte en Svart S14a på e6 for noen uker siden, styla men ikke frontfanger på, men var en helsikes stor FMIC der.

 

Den civicen du så plumbo, var det modellen etter den jeg hadde? 96--> ? Mørk grønn HB? I såfall mener jeg den hører til dokka området, litt småstyla, 1,5 Vtec tror jeg det er..

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sett noe spesiellt på lenge, den blå supraen og bilen til scoobydoo sto på statoil her ei natt i helga, knall gromme biler!

 

Vi var på tur til rudskogen for å kjøre litt gris, måtte bare ha frokost først. ;)

 

Så forresten at du lå bak bortover fåberggata her om dagen. Bilen din ble fin med de nye felgene og sleepy eyes.. Mangler bare senk nå så blir den knall!:win

MY99 Subaru Impreza GT SW

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen til krangling det er her da :watchout

 

Jeg tar dere alle med Skøttern<3

110-1095_IMG.jpg

 

:assman

 

Var ute med Neonen igår å! Søster som kjørte :op:

This one:

DSCN2643.jpg

 

Hadde den på NAF igår, og var veldig lite feil og mangler på den så satser på hvite skilter innen kort tid!

Skal kjøpe meg en Neon delebil til nå og bygge turbo motor! Skifte ut det meste.. Når jeg har fått hvite skilter på den så begynner modifiseringa, både utseendemessig og motormessig! Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har satt på klare blinklysglass, men får ta det snart :tannløs:

 

EDIT:

Får vel oppdatere prosjektet litt da jeg begynner på den igjen :D

Kjøretøy: 1, 2 (SELGES), 3, 4, 5, 6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår