Gå til innhold

Lillehammer ( Ny Tråd - On topic this time!! )

Ranger emnet


olehenri

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for det! :)

 

Satt det på, på fredagen, så måtte ut å teste litt!

Gjorde seg det, sku hatt den litt lengre ned, men får se :)

 

hehe.. så du crusa rundt ja.. skru den ned til våren når man er vant med lav bil :)

 

 

Ikke vanlig at jeg poster i denne tråden, men så en blå mitsu eclipse med alu vinge og lexus lys, ja stort sett alt en eclipse ikke skal ha hadde denne.. kjørte forbi meg to tre ganger mens jeg vasket bimmern i fåberggata. bråket noe jævlig så han som sitter inni må ha hørselvern--

Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. så du crusa rundt ja.. skru den ned til våren når man er vant med lav bil :)

 

 

Ikke vanlig at jeg poster i denne tråden, men så en blå mitsu eclipse med alu vinge og lexus lys, ja stort sett alt en eclipse ikke skal ha hadde denne.. kjørte forbi meg to tre ganger mens jeg vasket bimmern i fåberggata. bråket noe jævlig så han som sitter inni må ha hørselvern--

 

hehe, jeg må tenke på hjula gitt, subber foran nå i litt krasse dumper, ser ikke ut til at det hjelper å gjøre den stivere heller, men man får teste litt, innerskjærmer får man fler av :D

 

 

Den eclipsen har gått her ei stund, mener det er en gs på 140 hk, ikke helt min smak den der gitt.

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke min smak heller.. kjørte litt rundt for å se litt på biler rundt om men lite å se i 18 tiden..

 

syns egentlig det er lite spesiellt å se rundt om her nå om dagen, turbo civicen har jo blitt hentet ned igjen nå, så den går det jo ann å se på i hvertfall :P

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

turbo civicen har jo blitt hentet ned igjen nå, så den går det jo ann å se på i hvertfall :P

 

Er den grønne tilbake? Den ligger jo til salgs på nippon.no fortsatt? Ôô

 

Ryktes det kommer en rimelig heit polo til byen i dag, blir vel kjøpt fra Gran`s området..

 

Polo da, er vel grenser for hvor rå de kan bli? ;P

Men, artig om noen poster bilde av den da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den grønne tilbake? Den ligger jo til salgs på nippon.no fortsatt? Ôô

 

 

 

Polo da, er vel grenser for hvor rå de kan bli? ;P

Men, artig om noen poster bilde av den da.

 

 

Ja den er tilbake igjen, han var litt lei av eclipsen, og var spent på hvordan civicen var å kjøre etter montering av coilovers og nye foringer..

 

 

Den poloen er griserå! i mine øyne!

 

Bilde_469.sized.jpg

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Polo da, er vel grenser for hvor rå de kan bli? ;P

Men, artig om noen poster bilde av den da.

 

 

Kan bli rå nok... ;)

 

Spesiell lakk og luftfjæring som nevnt...

Litt karosseri jobb og fete felger.

Trukket om stoler og halvbur.

 

Flere bilder her for de som vil se. :)

http://vagner.jeje.je/bilder/album382?page=1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår