Pana Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Satt her om dagen med varmen på maks og vifta på nesten maks. Skulle til å skru viftehastigheten ned, men ingenting skjedde med hastigheten når jeg skrudde ned.. Så plutselig ble det stille, og etter det har jeg aldri fått liv i vifta. Har hørt at det kan være viftemotstanden(?) som er brent/gåen, men ifølge volvo her i bodø ville vifta gått på maks turtall hvis den var gåen. Han tippa det var selve motoren som var gåen. Ifølge forige eier, er bryteren ny på bilen, så tviler på at den er gåen. Noen som kan hjelpe litt til med tips osv? Isåfall trenger jeg ny (brukt) vifte eller den motstanden hvis noen har :) Er greit med litt varme nå når det er så kaldt. Slipper å ligge i 100 for at det skal bli varmt i kupeen :) Siter 07 Nissan Pathfinder 2.5 LE AT IT-pack 65 Volvo Valp Feltvogn (laplander) B18 x 86 Volvo 765GLE, x Mercedes 280SE x91 Mercedes 300 SL Cab x Volvo 745GLE Selger: B28E kam (ny) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig-Rune Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Har du sjekket sikringa? Hvis motstanden hadde ryket så hadde den gått på hakk fire.. Siter 07 KTM 950 Superenduro 94 Volvo 940 Turbo (selges) 91 Audi 80 Edition Quattro x02 KTM EXC 400 SM/Enduro x96 Audi A4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MazdaPowah_ Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Min vifte har begynt å hyle å lage ulyder så tror den tar kvelden snart..noen som vet hva en ny koster? Like greit å kjøpe brukt eller er det best å få en ny? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pana Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Min vifte har begynt å hyle å lage ulyder så tror den tar kvelden snart..noen som vet hva en ny koster? Like greit å kjøpe brukt eller er det best å få en ny? Fant endel vifter på http://www.bruktbildeler.com Men hadde håpet noen her hadde :) Siter 07 Nissan Pathfinder 2.5 LE AT IT-pack 65 Volvo Valp Feltvogn (laplander) B18 x 86 Volvo 765GLE, x Mercedes 280SE x91 Mercedes 300 SL Cab x Volvo 745GLE Selger: B28E kam (ny) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pana Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Har du sjekket sikringa? Hvis motstanden hadde ryket så hadde den gått på hakk fire.. har sjekket sikringa ja. Men er det ikke litt rart at den bare døde uten noen ulyder osv? Siter 07 Nissan Pathfinder 2.5 LE AT IT-pack 65 Volvo Valp Feltvogn (laplander) B18 x 86 Volvo 765GLE, x Mercedes 280SE x91 Mercedes 300 SL Cab x Volvo 745GLE Selger: B28E kam (ny) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 har komplett varmeappart fra en '89 til overs jeg..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Har du sjekket kontakten til vifta? Den ligger under dashbordet på passasjersiden. Opplevde en gang at den var brent, så jeg bytta til kabelsko, og da ble alt knall! Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 hvor får man kjøpt motstander? vifta mi går bare på 4 hakk.. 91 mod 745 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg