LLH Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Etter og ha kommet litt inn på emnet i denne tråden: http://www.bilforumet.net/newreply.php?do=newreply&noquote=1&p=1552073 spør jeg finnes det noe blad til salgs i norge som går kun på bilstereo?? Vi har jo denne her i nett utgave. http://www.caraudiomag.com/contactus/ Finnes den til salgs som papir utgave f.eks? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Mener på at det finnes ett blad ja, må vel på narvesen eller en butikk med større utvalg. Men de er jo på engelsk.. Ble jo ikke noe mer utav det norske greiene, og det var jo synd, en nettside for bare bilstereo hadde vært enkel å lage, og kunne vært i samarbeid med flere importører/forhandlere og brukerene selvfølgelig. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Vi snakket jo om å starte sånn side et år siden ellernoe :) Men det ble aldri noe av.. Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Ja, det hadde vært noe. Det måtte blitt mitt første abonnement på et blad! Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
på-tværra=) Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Ja, det hadde vært noe. Det måtte blitt mitt første abonnement på et blad! Hadde vært råere me ett tvprogram ala autofil. audiofil;) med tester og heftige bygg:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Oktober 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Noe Tv blir det vel ikke... hehe Men vi har jo PunchTv, Som er direkte sendte fra produsjonslinjene til RF fabrikken i usa. så har vi Dbdragracing Tv. Og Zetec har vel drevet og direkte sendt noe prosjekter :D alle er nett baserte da selv sagt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
på-tværra=) Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Noe Tv blir det vel ikke... heheMen vi har jo PunchTv, Som er direkte sendte fra produsjonslinjene til RF fabrikken i usa. så har vi Dbdragracing Tv. Og Zetec har vel drevet og direkte sendt noe prosjekter :D alle er nett baserte da selv sagt.. Men det hadde vært rått da:D BTW, er canal motor enda? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Noe Tv blir det vel ikke... heheMen vi har jo PunchTv, Som er direkte sendte fra produsjonslinjene til RF fabrikken i usa. så har vi Dbdragracing Tv. Og Zetec har vel drevet og direkte sendt noe prosjekter :D alle er nett baserte da selv sagt.. Stemmer det at jeg hadde noe live greier, hvor jeg bygde subkasser på 1 time og sånn, hehe, noen syntes til og med det var underholdene :D Kan godt lage mer sånnt jeg :) har jo ett "ok" videokamera liksom.. Og skal bygge endel i pandaen fremover.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Men det hadde vært rått da:D BTW, er canal motor enda? De er kun på nett nå såvidt jeg har fått med meg... Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
på-tværra=) Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 De er kun på nett nå såvidt jeg har fått med meg... Ok. Men du må begynne me sånnt program. Så kan du "gi-ut" en ny "serie" en gang i uka, sånn at vi har noe å glede oss til:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Og autocustom burde jo filmet den workshop'en de hadde i sandefjord i sommer.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Oktober 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Kan godt lage mer sånnt jeg :) har jo ett "ok" videokamera liksom.. Og skal bygge endel i pandaen fremover.. Ja. Åssen ble det egentlig med den 400 kr forsterkeren og billig subben? hehe Skar det seg helt pga at subben ble solgt til en anna en eller? hadde vært artig og se den bli mishandla/drept over nett.. :D :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
på-tværra=) Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Og autocustom burde jo filmet den workshop'en de hadde i sandefjord i sommer.. Ja det hadde blitt bra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Prosjektet med billiganlegget er ikke helt utgått, vi mangler fortsatt bare subben, så vi får jo se hva vi kan komme over :D Om noen har noe møkk liggende så gi oss gjerne ett hint :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poolish Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Car audio and electronics kan bestilles fra USA. prisen er heller ikke så aller verst. Jeg betalte $52.95 for 24 nummer. eneste negative er at det tar 8 - 12 uker før du motar første blad. Har vell fått 4 - 5 av bladene nå. selve bladet er helt oki, men kunne vært bedre på mange måter. Men sånn alt i alt så er det endel interessant lesestoff innimellom. Til en pris etter dagens dollar kurs. Som blir ca 15 kr bladet levert hjem i postkassen. Så er det verdt pengene :) Bladet kan bestilles her https://store.primediamags.com/track/1 Prisen har nå steget litt ser jeg. Ligger nå på $72.95. Så prisen er litt over 20 kr bladet. Om dette bladet fins til salgs i norge. det er jeg ikke helt sikker på, men har hverfal ikke funnet det noen plass selv. Å hvis de skulle ha det. Så tviler jeg sterkt på at du får det til samme pris. Må nokk gange den prisen på 20 kr hverfal et par ganger Siter Morel - Sinfoni - Kinetik - Evus - Soundstream - Pioneer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg