Gå til innhold

Massern's bruksbil [16v Mini/langtidsprosjekt] *VRAK*

Ranger emnet


|Massern|

Anbefalte innlegg

du skal ha 4 lykter altså.. uten tvil:) gule innerst:) elsker det:)

Jeg likte det godt selv også:) Har et lite dilemma nå, ja. Får se om jeg ikke handler inn gul film over helga bare for å prøve det ut irl.

Jeg syns egentlig at den øverste var penest.. 2lykter med rød stripe. Var cleant og passet bilen din veldig bra

Kanskje den beste med tanke på at det er cleant. Men så var det det å ha noe som er spesielt da:)

gå værtfall for 2 lykters grill!

parklys eller ikke parklys i blinklysene, er samme..

fett lell :D

Parklysene tror jeg ikke det blir noe av. Må isåfall bli vanlige:)

er finest med 2 lykkter grill. synns du skal gå for den :D sykt kule felger du har fått. gjore seg enda bedre på bilen:D

Er så absolutt ikke lett å velge. Trodde disse modene skulle hjelpe meg betraktelig, men nesten motsatt virkning, da valget bare ble enda verre å ta nå:rolleyes:

 

Og takk for fin kommentar angående felgene. Syns det gjorde seg utrolig bra selv:)

 

Parklysene kan jeg nok utelukke ganske fort, så da er det disse to det står mellom:

Mod1.jpg

 

Mod2.jpg

 

Har en følelse av at dette valget kan gå ut over søvnen min i natt:)

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 769
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du og de fleste andre sier så:) Rart det skal være så vanskelig for meg å velge mellom disse to.

Syns to lykter så best ut, og mest kleen:) Ble for mye farger me gule lykter.

Der sa du noe. La merke til det nå. Gult, svart, rødt og chrome. Så kanskje litt tivoliaktig ut. Er slettes ikke lett dette her:op:

 

Uansett hva jeg går for, så er det nok ikke så mange andre som har det, vil jeg tro. Spesielt ikke gule lykter innerst, og kan ikke huske at jeg har sett 2-lykters grill med rød stripe i virkeligheten noen gang heller.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Lavere skal det bli, ja. Ken-gti og aRne eGGe har vel en konkurranse seg imellom, om hvem av de som får lavest bil til sommeren, så da har jeg satt et mål for meg selv at min må bli lavere enn dem sine:) Og der har jo jeg en fordel, siden jeg har 14"ere på min:)

 

Ja, vi har planer om å gå så lavt som mulig, og enda litt til...kan jo hive deg med du også;)

Du har en fordel med 14" ja...hmm, kan bli morsomt dette her!

 

Ellers er det en meget pen bil du har, og penere blir den for hver mod du gjør...keep it up!!

 

Ang. grill ville jeg gått for rød list og to lykter....det ble sweet;)

VW Touran

VW Golf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste om det, så meldte meg selv på den konkurransen jeg. Må jo ha et mål eller to her i livet, og da virket det fint med at jeg skal få bil min så lav som overhodet mulig. Hehe. Forhåpentligvis lavere enn bilene deres:phatyo

 

Fint du liker bilen min:) Sånn er moro å høre! Bilen din er veldig fin den også, og et par smuler mer gjennomført enn min. Kult at det er flere som går for old school.

 

Ble søtt med rød list, men så altfor vanskelig å velge hva jeg skal gå for. Får nok bestemt meg før sommeren en gang.

Syns du skal gå for denne jeg:)

Der fikk jeg medhold fra andre på det andre valget også:) Grublet verre enn en filosof før jeg sovnet i natt, men fortsatt ikke klokere på hva jeg skal gå for.

Synes helt klart du skal gå for 4 lyktene, med gul innerst :) blei veldig sært, ikke mange som har det =)

Nettopp! Synes det egentlig passet ganske bra, og kan nok garantere at det ikke er mange som har det:) Om folk liker det eller ei, det bryr meg ikke. Ikke så lenge de legger merke til det ihvertfall.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hva jeg går for, så er det nok ikke så mange andre som har det, vil jeg tro. Spesielt ikke gule lykter innerst, og kan ikke huske at jeg har sett 2-lykters grill med rød stripe i virkeligheten noen gang heller.

 

 

2-lykters grill med rød stripe har kommet orginalt fra volkswagen, så det blir ikke så veldig spesiellt, dog det kom bare på 1984 modellen hvis jeg husker riktig.

kaross.no skal kunne skaffe denne til 598kr.

██████

Golf einser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes helt klart du skal gå for 4 lyktene, med gul innerst :) blei veldig sært, ikke mange som har det =)

 

Det er ikke mange som har to-lykters grill med rød list på Golf II.. Dessuten vil jeg nå si at det blir for mye foran, iallfall etter min mening, med BH, fire lykter, rød stripe, gule innerlykter, emblem, leppe, fangere med rød list og lyktespylere. Blir litt for mye for meg med gule lykter, personlig synes jeg to er penere.

Evt. kunne du jo fått den plastsveiset, og hvis du ombestemmer deg kan du jo bare selge den. Sikkert mange som vil ha rød list og to lykter. Ikke at jeg håper at du selger den da, ettersom det er det peneste ;)

 

Moa: Vanlig er det ikke akkurat, selv om det har kommet på 84-modellen.

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, der sier du noe som jeg ikke helt har tenkt over, Eirik. Blir kanskje litt vel mye foran der, med tanke på leppe, lyktespylere etc. Det fikk meg til å tenke i litt andre baner igjen. Og hvis jeg i tillegg skal ha nye skilter, så kan det fort bli for mye av det gode, og det vil jeg jo helst unngå.

 

Vanlig er det så absolutt ikke med 2-lykters grill med rød stripe (ikke i Norge uansett). Kun sett dette på bilder på utenlandske biler.

 

Nei, får se om jeg ikke finner noen i telefonkatalogen i nærheten etterpå, som kan plastsveie, og så ringe å høre om pris:) Eventuelt få lånt meg utstyr sånn at jeg kan gjøre det selv.

2-lykters grill med rød stripe har kommet orginalt fra volkswagen, så det blir ikke så veldig spesiellt, dog det kom bare på 1984 modellen hvis jeg husker riktig.

kaross.no skal kunne skaffe denne til 598kr.

Kan ikke huske at det har kommet originalt jeg, men for all del, det er fullt mulig. Får høre med kaross.no om de skaffer dette etter jeg har hørt om pris angående plastsveising. Får se hva som blir billigst.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stygt redd for at det blir 2-lykter, ja. Vil nødig at Golf'en skal se ut som en Harlequin Edition i fronten.

 

Var ute og hadde det litt moro med kamera i stad. Broren min har kjøpt seg digitalt speilreflekskamera som jeg måtte teste ut. Tok noen diverse bilder av bilen for å prøve meg frem litt. Det var ordentlig moro, så sånn må nok jeg få kjøpt meg til sommeren:)

 

Canon EOS 30D:

002_canon_eos_30d_A.jpg

 

Så over til bildene:

canon016-1.jpg

 

canon021-1.jpg

 

canon020-1.jpg

 

canon022-1.jpg

 

canon027-1.jpg

 

canon030.jpg

 

canon037-1.jpg

 

canon039.jpg

 

canon013.jpg

 

canon041.jpg

 

canon042.jpg

 

Og nå tror jeg nesten panser-BH'en har kommet for å bli. Måtte jo ha på den når jeg tok bilder i stad, så da får den bare sitte der nå, tror jeg.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine bilder! Lurer på det faktisk hadde vært tøft med 2 lykter, som er gule!

 

Mod1.jpg

 

Selv om det ikke er min bil...så synes jeg det var penere med 2 lykter i klarglass enn med gult....det blir for mye "tivoli" akti spør du meg... =)

Men, det er |Massern| som bestemmer dette =)

AlmRacing`s nybil:

2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition!

Førstebil:

2001 - Volvo S40 Sport Edition!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår