Gå til innhold

Chevrolet Tahoe 6.5td 99mod

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg en tahoe nå. ble egentligb brå innkjøpt på grunn av prisen, men er jo en så fin bil at den må beholdes. sitter å funderer på noen mods nå. og er temmelig usikker. senk og 10x16american racing felger, eller heving pluss noen store fæle mud-hjul? noe bling bling og 20tommere eller mer blir det nok ihvertfall ikke. noen som har vært borti det senkesettet steinar stolen selger til 4wd fullsize gm? også lurer jeg litt på en gangstercap på den (mye delte meninger om den, men syns det er litt kult) borsett fra det faktum å borre i karrossen. noen som har løsninger på det.... ser at tahoe ikke er det som blir diskutert på amcarforumet, hehe, men prøver alikevel.

 

forresten bestillt deler fra phonix, men ikke dukka opp noe i posten her. noen fler som har samme erfaringa med dem??

Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken farge er bilen, jeg mener det har litt å si ang hvordan den kommer til å se ut, etter hvilket "stuk" du velger å gå for på den.

 

Rustfrie stigtrinn og kufanger er jo bankers på disse bilene.

 

Personlig ville jeg ikke hatt ganstercap på, synns nyere biler ser eldre ut med ganstercap, og det er ikke noe jeg ville hatt som mål med en så ny å flott bil.

 

Ellers så får du jo forskjellige ting til å sette over baklyktene, bla deksel med chevy logoen i. (bowtien) Eller cromma stålgitter.

 

Mye å velge i til disse bilene.

 

Lykke til.

- Pontiac Firebird Formula 400 1973

- 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22"

http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049

- 2000 Peugeot 406 stv (konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vært å titta mye på modda biler fra statene. blir nok til at den blir senka tenker jeg. her er bilder av en jeg kunne hatt som mal. bilen min er jo også svart. blir riktignok ikke så lav som denna også har jo jeg den vanlige todørsversjon.

feittahoe2.jpg

 

feithoe1.jpg

 

svarte fangere (smoothie fanger foran), svart grill, billett bowtie, euro hovedlys, sota ruter å senk. ser ut som grei skuring egentlig...

 

syns ihvertfall bilen har ett kult stuk...

 

sånn her ser min ut idag da.. helt standard. litt kulere felger på vinterhjula da, og fått fjerna skvettlappa.. ska sote rutene foran også, men får ta det etter eu-kontrollen.

 

DSC00109.jpg

Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk på vinterhjula idag. dem felga har ett litt tøffere innpress enn orginalfelga ass. er liksom dag og natt.

 

DSC00168.jpg

 

så en chevy nedpå brygga i oslo med denna gangstercapen, og den var jo helt bakmål. ska prøve å skaffe ett bilde av den som jeg synes er litt kul.

 

DSC00156.jpg

Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice! Likte den senka 4-dørs'en.

Solgte nylig min svarte '95 Tahoe Sport. Kom desverre ikke så langt at jeg senka den, men det var egentlig det neste som stod på lista. Min hadde jo originalt lakkerte fangere og grill, og så kjøpte jeg 20", grill-innlegg, billet bowtie, linselys og hvite blinklys.

God bil og kjøre - og utrolig lite feil! I løpet av 4 år og med over 200.000 på telleren bytta jeg dynamo, vannpumpe og innsprøytningsdyser. Utover dette, kun slitedeler som bremser, opphengskuler etc.

 

;)

Ken

- 86 IROC ragtop mods..

- 01 520IAT

- 99 Golf ugh...

X 95 Tahoe Sport mods..

www.chevyworld.net/blog

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dieselpumpa på de bilene her er jo en stor og dyr svakhet. min er overhalt. bilen har i tillegg bare gått 130t km.

 

chevyken: legg ut ett bilde av kjerra di da vel. hvor handla du parts?

orginallakkert grill og fangere? trudde ikke det ble levert orginalt jeg da..

Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

chevyken: legg ut ett bilde av kjerra di da vel. hvor handla du parts?

orginallakkert grill og fangere? trudde ikke det ble levert orginalt jeg da..

 

Dette er den jeg hadde frem til for en måned siden:

 

tahoe_flares1.jpg

 

Jeg handler det meste fra Summit, men har også brukt andre som Sportruck.com, JCWithney etc..

Svarte (eller mørk koksgrå egentlig) fangere, grill og nederste delen av dørene etc. og rød bowtie i grillen er standard på Sport-utgaven. Det er ikke mange Tahoe Sport å oppdrive i Norge, så det er sikkert derfor du ikke har lagt merke til det :)

Grill-innleggene er fra GrillCraft, og skjermutbyggerne fra Xenon. Skulle i utgangspunktet ikke ha annet enn de originale skjermutbyggerne, men ble stoppa i teknisk og fikk beskjed om å bytte til større skjermutbyggere eller bytte hjul..

Alle lyktene foran er fra APC, og hjulene 20x9,5" no-name brand med Yokohama 295 rundt om.

Den har også komplett rustfritt Gibson anlegg (f.o.m. headers og bak)

 

;)

Ken

- 86 IROC ragtop mods..

- 01 520IAT

- 99 Golf ugh...

X 95 Tahoe Sport mods..

www.chevyworld.net/blog

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså gutter. He he, er litt slapp. Kan jo si litt om konebilen.

 

Chevrolet Tahoe

1999 mod

 

Owner:

Vibeke Andersen

 

Spec`s:

LS

2 door

2 Wheel drive

5,7l TBI Vortec.

4L60E Automatic trans.

GM 8,5" 30 spline Rear axle

 

Mods:

DJM 4" Front / 4" Rear Lowering Kit

(include drop spindles, coil springs, rear flip kit).

20x8,5" Oasis B1 Spinning Wheels

Euro Taillights by In-Pro Car Wear

Euro Projector Headlights by aimspot2000

Bumper- and corner-lights by aimspot2000

Rollpan by Summit

Shadow Wiper Cowl by Lund

M3 style mirrors with LED corner lights

Fully Shaved

Colorado Customs Hancock Steering wheel

B&M Launch Control (Line lock)

Red Top Battery from Optima

 

Ta en titt in på http://fc150.com for flere bilder.

 

DSC00643.jpg

tahoe002.jpg

tahoe004.jpg

 

Hilsen

Freddy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pokker ta. bare 2wd. håpe du kunne fortelle hvordan du hadde senka en 4wd foran jeg. ser du har fjerna listene på sidene av bilen. var dem gamle bare limt på, eller har du sveisa igjen hulla?? hakke orginalspeila dine liggende enda forresten?? feit kjerre..

 

sånn wiper cowl SKAAAAAAAAAAAAAL jeg ha... kuuult

Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår