hatsu Skrevet August 19, 2003 Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 http://www.nrk.no/programmer/tv/autofil/2932672.html Rener med at det er snakk om kommerse filmer og ikke undeground slik som HO serien? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet August 19, 2003 Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 Nå begynner jo jeg å bli gammel, men disse nymotens bilfilmene med en 18-åring i hovedrollen som av en eller annen merkelig årsak har erfaring og attitude som en 50-åring blir for dumt for meg. Da liker jeg bedre filmer som Bullit og Blues Brothers. Feite digre flak som spinner avgårde på tynne diagonaldekk så kapslene fyker. Sjåfører som innbitt klorer seg fast til syltynne bakelitt-ratt mens de sklir frem og tilbake på skaisofaen i svingene. hevy! Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet August 19, 2003 Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 sombrero Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet August 19, 2003 Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 Så at Bullitt var på 8e plass.. Altså.. det er jo ingen direkte bilfilm. Den har en biljakt, that`s it.. En enorm biljakt vel å merke.. men det gjør den neppe til en "bilfilm" Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet August 19, 2003 Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 F&F på første? hmm, jaja.. smak og behag sier jeg bare Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet August 19, 2003 Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 Blues brothers er jo helt klart min favoritt! Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet August 19, 2003 Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 Må innrømme det. Men "Gone in 60 sec" var en skuffelse. Ser at det er flere med samme bil/filmsamk som meg her! Dere skal herved få et tips: 70-tallsfilmen "Frykten er mitt våpen" (Ja, riktig det er en Maclean-film, for de som leser litt bøker!) Det er heller ingen direkte bilfilm med den har en helt vanvittig biljakt i starten. Mener å huske det er en Ford Cougar coupe fra rundt '69 som får kjørt seg noe alldeles forjævlig. I tillegg er filmen faktisk god og spennende med skikkelig tempo hele veien. Gutta springer rundt i afrofrisyrer og slengbukser, slåss, skyter og herjer på! Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet August 19, 2003 Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 Originally posted by Corrado16v Blues brothers er jo helt klart min favoritt! den er sykt bra, noen som har den på divx el liknende... har sjekket kazaa og DC allerede!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet August 20, 2003 Rapporter Share Skrevet August 20, 2003 Noen som har sett "Death Race 2000" fra "75 med stallone i en av hovedrollene...? Skulle tro det er den filmen som spillet Carmageddon er basert på :D Dritharry film, men jeg måtte glise noen ganger... Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spooz Skrevet August 20, 2003 Rapporter Share Skrevet August 20, 2003 Smokey and the Bandit. Ingen bedre. Siter Spooz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet August 20, 2003 Rapporter Share Skrevet August 20, 2003 Synes Cannonball Run filmene var råe jeg. Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet August 20, 2003 Rapporter Share Skrevet August 20, 2003 Flåklypa Grand Prix ruler..;) Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet August 20, 2003 Rapporter Share Skrevet August 20, 2003 Men kanskje fordi jeg kjører Pug selv?? Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOBO Skrevet August 20, 2003 Rapporter Share Skrevet August 20, 2003 synd de ikke nevnte noe til Mad Max det er jo faktisk en litt hefti "bilfilm" Siter 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 20, 2003 Rapporter Share Skrevet August 20, 2003 Jaja, jeg syns hvertfall F&F og 2F2F er bra jeg men.... kanskje det bare er meg. :rolleyes: Jeg er ikke så superkritisk til filmer og tar faktisk "hensyn" til at det er hollywood-filmer Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg