DynaCore Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 men nå er det familieglede og pils her, så bytur etterpå. Så jeg er nok ikke her før i morgen;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 bilen er ganske så fin men dette må jo koste skjorta og buksa i lengden :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HellRotary Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Morn du! Rå bil du har! Jeg har 550cc dyser fra rx`n min hvis du/noen er interresert. Siter 05 Mazda 6 2.0 90 Mazda rx7 TII x88 Honda aerodeck x89 golf 2 x91 BMW 318i cab x77 Volvo 242 x77 Mazda 929 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 det motor rommet ditt er kosete :) liker den fargen der Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 det motor rommet ditt er kosete :) liker den fargen der Kan ikke få sagt meg enigere :) Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zobben Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 å fytti helvete for en nydelig bil.... Siter 2001 Skoda Octavia 1.6i 1995 Audi A4 -- bytta inn i den som er over her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b20vtec Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 hvordan ligger det an med manifold og sånt. ingenting som er sprekkt håper jeg? andre manifolden jeg laget. litt interisert i hvordan det holder. har du åpnet motoren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 hvordan ligger det an med manifold og sånt. ingenting som er sprekkt håper jeg? andre manifolden jeg laget. litt interisert i hvordan det holder. har du åpnet motoren? Hei:) Manifolden har det bra den. Har ikke sett noen sprekker iden iallfall. Ser ut som den er bra laget. Ja, motoren er åpnet, og blokk er skjært så den må borres, og puttes i nye stempler, og lager... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Hei:) Manifolden har det bra den. Har ikke sett noen sprekker iden iallfall. Ser ut som den er bra laget. Ja, motoren er åpnet, og blokk er skjært så den må borres, og puttes i nye stempler, og lager... gjør du all jobbing me motor sjøl eller? Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 gjør du all jobbing me motor sjøl eller? Jeg får se hva jeg gjør. Er ikke helt sikker enda. Får se på priser hos div firma først.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 er det orginal innmat i motoren? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 er det orginal innmat i motoren? Nei. Les på side 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 freesht :) Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 hehe der sto det ja..... innsugstempen kan ha vert med å havvarert motoren din..... vanlig problem på imprezane også.... ser du har sykt liten cooler (også som impreza) så hadde sikkert hadd godt av en større cooler..... Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg