killerFly Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 sett bilen under tak, åpne alle dører så fordamper det fort hvis det ikker er for kaldt. Ikke gjør som en del smartinger; lukke bilen helt igjen for å holde varmen inni bilen :P Lite vits da dampen ikke kommer seg ut. Samler seg heller i taket og du blir plaget av gjevnlige drypp når du er ute å kjører :) Det er nokk for kaldt! Bilen tørker ikke utvendig engang! :( Siter Litt for mange biler.. Til å ramse di opp her.. Proskjektsiden og oversikt over bilene.. http://killerfly.piczo.com/?g=1840322&cr=6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 hmm, med 2000w så hadde vel kansje setene røket med? Eller? Nei, har da hatt det stående på i over 24t i strekk, så det går fint. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikkan Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 hvis du har skumplastmattene under gulvteppet, ville jeg tatt ut disse og hengt de opp. De har ekstrem kapasitet for å ta opp vann.. Siter '76 245 "Grønne lynet" '82 245 '85 245 "Mjølner" '64 DKW F11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 3 kw byggtørker med allr dørene åpen.. men ikke for nært setene men bygg litt opp på tørkern så den blåser rett inn i bilen Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v740b230f Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 hei. hvis du fortsatt sliter med vann i bilen din så stikk innom den lokale statoilstasjonen din og støvsuge vekk det verste av vannet. der er det gratis å bruke støvsuger, samt den funker drittbra til å fjerne vann med. jeg har problemer med at den varmevannventilen til varmluftanlegget lekker og jeg gidder ikke å fikse det så da tyr jeg til statoil sin støvsuger:P enkelt og greiit:) etter det er det plutselig mye mindre vann som skal fordampe og da holder det kanskje bare med kupèvarmeren inni bilen en natt eller noe. HF _volvoroger;D_ Siter ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ -vw polo:S -200sx S13, E85 edition 320 RWD;) X Volvo 740 GL, 88mod. *godbilen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killerFly Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Da har jeg tatt ut skumgummi mattene bak, og satt kupevarmeren på fullt! Med vinduet litt på gløtt. Eneste er at jeg håper å slippe å slite ut mattene fremme oxo! For det var vist ikke så lett som bak! Men har tatt di opp litt, så det kommer luft under di! Så jeg håper di tørker opp også! Tsen takk for all hjelpen! :) Siter Litt for mange biler.. Til å ramse di opp her.. Proskjektsiden og oversikt over bilene.. http://killerfly.piczo.com/?g=1840322&cr=6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killerFly Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Huff, det kommer fremdeles vann inn i bilen! Nå skjønner jeg ikke en dritt! Siter Litt for mange biler.. Til å ramse di opp her.. Proskjektsiden og oversikt over bilene.. http://killerfly.piczo.com/?g=1840322&cr=6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 prøv å ta hageslangen å lag "regn" med å spyle opp i lufta så det bare daler ned slik som regn. åsså ser du samtidig hvor det kommer inn. (om problemet var når det regner) få en kompis ilage deg å prøv.. mulig der er ved frammruten eller kansje rundt døra? Min gammle bil lak rundt bakruta.. men fannt ikke noen synlig grund.. Håper du finner ut av det, lekasje er noe dritt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killerFly Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Lurer på om det kan være i dørene en plass! For det er helst på høre bak matten det er mest vått! Må være en pakkning kansje! Eller så er det kansje for at jeg ikke har plast bak den døren, bak trekket! Får ikke komme til heller! For når jeg skal ta av vindussveiven, så sitter den bomm fast! Selv om jeg har tatt ut den skruen i midten! :S Siter Litt for mange biler.. Til å ramse di opp her.. Proskjektsiden og oversikt over bilene.. http://killerfly.piczo.com/?g=1840322&cr=6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killerFly Skrevet Oktober 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Får ikke komme til heller! For når jeg skal ta av vindussveiven, så sitter den bomm fast! Selv om jeg har tatt ut den skruen i midten! :S Help please Siter Litt for mange biler.. Til å ramse di opp her.. Proskjektsiden og oversikt over bilene.. http://killerfly.piczo.com/?g=1840322&cr=6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Må bare dra den ut, er du mer redd for døra, så maltrakter selve sveiva. Den er da lett å finne ny. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimhe Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Hei, har selv masse vann i min 245. vinduet har stått oppe, lurer på om jeg skal sette i en varmeovn, men er usikker på om det blir en del rust under teppet da? Noen som har noe peilig på dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killerFly Skrevet Oktober 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Må bare dra den ut, er du mer redd for døra, så maltrakter selve sveiva.Den er da lett å finne ny. Nja, men e ikke så lett å finne noen som e grå!!! og kan ikke skade trekket heller! Siter Litt for mange biler.. Til å ramse di opp her.. Proskjektsiden og oversikt over bilene.. http://killerfly.piczo.com/?g=1840322&cr=6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 du må fo all del tvangsfordampe/tørke vannet enn å la det ligge å lage rdt! ta ut så mye du orker av gulvtepper/isolasjon, plastmattene er et minimum! så kjører du med god gløtt på alle vindua, varmen på fullt og lite klær.. selv hadde jeg en 2Kw som sto i halvannet døgn og blåste inn, med alle gulvteppene halveis ute, og det ble helt 100 det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Nja, men e ikke så lett å finne noen som e grå!!! og kan ikke skade trekket heller! sveiven står jo på noe jalla splines, med plast i sveive(selvsagt) og stål i døra.. kan være noen har fortsatt å mata på sveive oppover etter vinduet er til topps, slik at splinsen i sveiva har hoppa oppå de i døra, så om du prøver å tvinge den litt til ned etter du har sveiva det til bunns..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg