R-S Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Kan noen her ta et bilde av lysbildet til en Audi A4 B5, med korrekt justerte xenonlys.babyhmm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otis Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 De justerere seg vel selv, da det er Xenon, er jo påbudt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaFriend Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 De må ha en grunn-innstilling fordet. Siter Mazda Miata 1.6T (snart T hvertfall) Prosjektlogg Renault Dauphine 1961 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-S Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 stemmer... lyser opp hele veikanten, men har veldig kort lysbilde foran bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MicrolaXx Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Her er noen bilder av lysbildet på min BMW 523iA som jeg ettermonterte xenon i fjernlysene på også hvis det er interessant å se på for dere... Link til tråden min på bimmers.no angående dette: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=30682&highlight= xenon nærlys og halogen fjernlys.. Xenon-fjærnlys Bare nærlys Xenon Nær-og fjern igjen Bilde av baksiden av lykta Bilde av baksiden av lykta Bilde av bilen med fjernlys på Bilde av bilen med fjernlys på Står på utsiden av bilen og tar bilde Nytt bilde med fjernlys på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg