Olsen_nissan Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Matt svart 2èr golf med gule lykter.. så den i sandefjord, i mørket.. kjørte forbi den.. Så fet ut.. noen som har bilde? enten var det gule lykter eller så var det bare gult lys.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Rallye-front (dvs firkanta lykter)..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Er nok riktig det Marvil.. Sannsynligvis denne her? Forøvrig bilde fra VACN treffet på Rudskogen. VR6, Recaro skinn, Golf 3 dash, gromme baklykter.. mye snadder :D Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Ja, den går i Moss. Den kjører forbi meg nesten hver dag til jobb, tror han jobber på ASKO i vestby. FET bil og GROM lyd! Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Film den en dag og legg ut filmen :) Keen på å høre lyden jeg ass Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Film den en dag og legg ut filmen :) Keen på å høre lyden jeg ass Lyden er så dyp at det rister i bakken når han gir gass, vekker meg iallefall:) Skal se hva jeg får til. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Er Lano som har bygd denne for kunde, sitter VR6 iden og Skinn-recaro... Meget bra bygge... :win Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 http://video.google.com/videoplay?docid=3312646714618718963&q=golf+mk2+vr6 noe i nærheten av den der? Edit; eieren er vel her på forumet mener jeg å huske. Tror han kommenterte den når jeg la ut bildene fra VACN treffet i mediaforumet.. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 hmm.. kan være den.. :D feit var den vertfall.. Er vell ikke så mange andre mattsvarte 2ere med gule lykter her i norge?? takker for bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slemreke Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 har en følelse av at dere prater om bilen min :spin Siter WWW.ANDREFOLKEDAL.COM [ ] 91' Golf mk2 GTi 16v ABF [x] 90' Golf mk2 vr6 [x] 83' Volvo 340 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slemreke Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Lyden er så dyp at det rister i bakken når han gir gass, vekker meg iallefall:) Skal se hva jeg får til. sorry for at jeg vekker deg. hehe:D Siter WWW.ANDREFOLKEDAL.COM [ ] 91' Golf mk2 GTi 16v ABF [x] 90' Golf mk2 vr6 [x] 83' Volvo 340 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaXXXon Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 fet bil uanz :) hadde golf 2 før.. og før det hadde faktisk jeg også volvo.. bare 360 da men Siter __________________ Jone Klemo Øverland medlem av Club-Honda Norge 92-Honda CRX vt Honda entusiaster, nye som gamle - Foren dere! Bli medlem i Club Honda Norge HER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 har en følelse av at dere prater om bilen min :spin Ja var det deg?? søndag ved, by the way / Holms.. Tøff bil.. men fikke ikke sett på den mere en 2 secc ca xD feit bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slemreke Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Ja var det deg?? søndag ved, by the way / Holms.. Tøff bil.. men fikke ikke sett på den mere en 2 secc ca xD feit bil Var nok meg, på vei hjem fra kristiansand :) Siter WWW.ANDREFOLKEDAL.COM [ ] 91' Golf mk2 GTi 16v ABF [x] 90' Golf mk2 vr6 [x] 83' Volvo 340 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Det er bare drømmegolfen. lett Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg