vilhelm Skrevet August 17, 2003 Rapporter Share Skrevet August 17, 2003 Om jeg ikke tar helt feil var det denne bilen jeg så kjøre mens jeg var på treningsleir fra tors-søn. Er det her den "RS3'en" holder til? If so, så er det drit kult, siden han kjører den masse... bare de 20~ gangene vi kjørte fram og tilbake til trening/bensin stasjoner så jeg den 4-5 ganger... Om du med Rs3'en er på forumet så kjørte vi den sølv Subaru Impreza WRX'en (2001)... Hvor mye HK har denne bilen btw? 300-350? Vilhelm Siter Volvo 244 TIC (B21ET) Mods: BOV (TurboXS Type H) K&N Filter Turbotrykksmåler (Tall) Økt turbotrykk (MASSE) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vilhelm Skrevet August 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2003 Ingen som vet eller? Vilhelm Siter Volvo 244 TIC (B21ET) Mods: BOV (TurboXS Type H) K&N Filter Turbotrykksmåler (Tall) Økt turbotrykk (MASSE) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet August 17, 2003 Rapporter Share Skrevet August 17, 2003 Fins det faktisk Audi RS_3_? Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet August 17, 2003 Rapporter Share Skrevet August 17, 2003 Denne du mener? http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=262342 http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=11041 Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet August 17, 2003 Rapporter Share Skrevet August 17, 2003 Originally posted by vilhelm Ingen som vet eller? Vilhelm Er det en gul en? (det finns ikke RS3, men han kaller den det...) Har prata med han på Streetshowet i skien, han sa det var over 380 hester i den :) Skal si den høres veldig hissig ut, turboen virka jævla sinna, hehe.-.. Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet August 17, 2003 Rapporter Share Skrevet August 17, 2003 dobbel post Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet August 17, 2003 Rapporter Share Skrevet August 17, 2003 Kalles RS3 fordi den har RS styling.. Trur jeg Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rozar Skrevet August 17, 2003 Rapporter Share Skrevet August 17, 2003 Originally posted by bjaa Er det en gul en? (det finns ikke RS3, men han kaller den det...) Har prata med han på Streetshowet i skien, han sa det var over 380 hester i den :) Skal si den høres veldig hissig ut, turboen virka jævla sinna, hehe.-.. Øy... Jeg har vel aldri sagt at det er over 380Hk i bilen min, så det så.. ;) Turboen derimot kan levere luft til over 380Hk.. Bilen går sånn passe bra bare.. vil ha mer.. :D :D Er kammene og ventilene som er til hinder for høyere effektuttak nå.. For min egen del kalte jeg prosjektet mitt for "RS3" allerede fra førsten av i '99.. Meningen bak allt har vært å lage bilen Audi aldri gadd å sette i produksjon. Har jo bl.a bygget fronten min selv.. Dessverre var dette før Haldex'n kom på markedet, men jeg koser meg med grevlingen min alikevel jeg.. :D Siter ________________ mvh. Roy G. Hansen Audi RS3 '97 http://members.cardomain.com/rozar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vilhelm Skrevet August 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2003 Rozar er det jeg så? Bor du rett ved vikersund eller? Eller Åmot eller hva det heter der... trodde jeg så den bilen din der... er dette deg eller bare noen som ligner noe jævlig? Du har vel godt over 300 hk på den, siden den går som faen... Vilhelm Siter Volvo 244 TIC (B21ET) Mods: BOV (TurboXS Type H) K&N Filter Turbotrykksmåler (Tall) Økt turbotrykk (MASSE) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rozar Skrevet August 18, 2003 Rapporter Share Skrevet August 18, 2003 Originally posted by vilhelm Rozar er det jeg så? Bor du rett ved vikersund eller? Eller Åmot eller hva det heter der... trodde jeg så den bilen din der... er dette deg eller bare noen som ligner noe jævlig? Du har vel godt over 300 hk på den, siden den går som faen... Vilhelm Tror nok ikke det er meg, gitt.. Jeg vet vel nesten ikke hvor Vikersund er i landet engang. Se på avataren min så ser du min bil. (samme som var på streetshow i Skien, men med ny front). Jeg oppholder meg for det meste i Østfold jeg.. Spec. på bilen (men gamle bilder) finner du her: http://194.52.202.64/depa/index.php?sub=viewcar&car_no=81 Siter ________________ mvh. Roy G. Hansen Audi RS3 '97 http://members.cardomain.com/rozar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vilhelm Skrevet August 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 Ja, k, thanks, men den bilen jeg så lignet noe helt sykt ass... AKURATT samme fargen, og fronten var helt lik etc etc... Vilhelm Siter Volvo 244 TIC (B21ET) Mods: BOV (TurboXS Type H) K&N Filter Turbotrykksmåler (Tall) Økt turbotrykk (MASSE) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speeder Skrevet August 19, 2003 Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 Fronten var vel neppe lik, når han har bygget den selv...:rolleyes: Siter - 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane - 2015 Passat 2,0l 150hk TDI - 2015 Zoe R210 - 1998 Corolla 1.3x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet August 19, 2003 Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 Originally posted by Rozar Øy... Jeg har vel aldri sagt at det er over 380Hk i bilen min, så det så.. ;) Turboen derimot kan levere luft til over 380Hk.. joda, du sa den hadde over 380 hester og at den gikk i 400km/t!! ;) Neida, det var nok bare jeg som husket feil, men det var vell litt over 300? Najs car ;) Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet August 19, 2003 Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 Originally posted by Rozar bil. (samme som var på streetshow i Skien, men med ny front). Jeg oppholder meg for det meste i Østfold jeg.. Fått deg den nye fronten, mye kulere ;) Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rozar Skrevet August 19, 2003 Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 Originally posted by bjaa joda, du sa den hadde over 380 hester og at den gikk i 400km/t!! ;) Neida, det var nok bare jeg som husket feil, men det var vell litt over 300? Najs car ;) Fått deg den nye fronten, mye kulere ;) Traff vel ikke så _veldig_ langt unna der.. :D Takker, takker... Ble veldig fornøyd selv også.. Siter ________________ mvh. Roy G. Hansen Audi RS3 '97 http://members.cardomain.com/rozar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg