daggis Skrevet August 17, 2003 Rapporter Share Skrevet August 17, 2003 Har en slik liggende å slenge, mangler alt elektrisk, men ellers komplett tror jeg. Noen som trenger? Må hentes i Asker, gidder ikke stresse med post o.s.v. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet August 17, 2003 Rapporter Share Skrevet August 17, 2003 Hva er det som er ekstra på en 1800 motor i forhold til en 1600 motor? Jeg er interessert i litt mer gamp. Pris eventuelt? Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daggis Skrevet August 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2003 Tror da ikke det skal være noe ekstra, er vel bare litt større borring og litt større ventiler. Pris, tja, 500kr? Den ligger for det meste i deler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet August 17, 2003 Rapporter Share Skrevet August 17, 2003 Haster det? Jeg har familie i Lillestrøm, så jeg kan reise innover til helga. Ta en kikk og se hva som er av interesse. Hørt noe om at toppen og forgassern er større? Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daggis Skrevet August 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2003 Jeg har egentlig ikke peiling på hva som er forskjell. Men går nå utifra at det er større borring, større ventiler og større forgasser. Haster ikke, men det hadde vært ålreit å bli kvitt det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet August 17, 2003 Rapporter Share Skrevet August 17, 2003 Sendt PM Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daggis Skrevet Oktober 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Ingen som vil ha? Den er nyrenset, ventiler og alt ser meget bra ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg